- 4
- 1
„Era Blika” – marka pokazuje zmiany, jakie zaszły od czasu jej wprowadzenia
W najnowszej kampanii Blik pokazuje zmiany, jakie się dokonały od czasu startu tego systemu. W humorystycznych spotach reklamowych ukazana została transformacja w realizowaniu płatności.
Kampania przedstawia, jak bywało z płatnościami przed pojawieniem się Blika. Spoty nawiązują do prehistorii, podkreślając różnice między płatnościami kiedyś a dziś. W głównych rolach występują aktorzy – Sebastian Stankiewicz i Justyna Ducka. Spoty w humorystyczny sposób przedstawiają komplikacje i złożoność procesu transakcji, zanim nastała „era Blika” oraz obecnie.
Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Change Serviceplan. Za strategię mediową odpowiada agencja Spark Foundry. Reklamy zostały dostosowane do osób z niepełnosprawnościami i przetłumaczone na język migowy dzięki agencji Unmute.
- 1