3 3 0 0 0 1.02.2023Żabka Jush przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupyKampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów.
0 3 0 0 0 1.02.2023Durex oferuje poradnictwo seksualne na DiscordzieDurex poszerza działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu. Sięga po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na platformie Discord.
0 1 0 0 0 1.02.2023Jak polskie firmy zarządzają różnorodnością? – raport FOBJuż blisko połowa polskich przedsiębiorstw zna pojęcie zarządzania różnorodnością. Zaledwie 3 proc. firm ma jednak odrębny, formalny dokument poświęcony strategii firm w zakresie tego rodzaju zarządzania. Takie wyniki przyniosło badanie 10-lecia Karty Różnorodności w Polsce, przeprowadzone przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i agencję badawczą WiseRabbit.
0 4 0 0 0 1.02.2023Rusza loteria marki Grześki – do wygrania m.in. wizyta w piwnym spa czy skok ze spadochronemWystartowała loteria wafli Grześki. Nagrodzeni będą mogli wybrać spośród 1600 voucherów z oferty WyjątkowyPrezent.pl.
0 1 0 0 0 1.02.2023Co Polacy kupują na walentynki – badanie PayPoDwie trzecie Polaków świętuje walentynki. Najpopularniejsze prezenty z tej okazji to czekoladki, kosmetyki/perfumy i kwiaty. Cena całego upominku zazwyczaj mieści się w przedziale 50–200 zł. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez platformę płatności odroczonych PayPo.
0 2 0 0 0 31.01.2023Nike i Tiffany wspólnie tworzą limitowaną edycję butówNike i marka jubilerska Tiffany ogłosiły wspólne stworzenie limitowanej edycji sneakersów Air Force 1 Low. W mediach społecznościowych pojawiły się zdjęcia butów z kontrastowym logo swoosh w kolorze marki Tiffany.
0 2 0 0 0 31.01.2023Najwyższy budynek biurowy w Łodzi – Hi Piotrkowska w grze CS:GOPo warszawskiej Hali Koszyki, która trafiła do wirtualnego świata w 2021 r., do popularnej gry Counter-Strike: Global Offensive przeniesiony został wielofunkcyjny kompleks Hi Piotrkowska z centrum Łodzi. To część długofalowej kampanii wykonawcy inwestycji, Grupy Erbud.
0 2 0 0 0 31.01.2023Wakacje.pl z zarzutami prezesa UOKiK za mylące ceny. Serwis oświadcza, że na ceny nie ma wpływuPrezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił spółce Wakacje.pl zarzut wprowadzania konsumentów w błąd prezentowanymi cenami. Przykładowo: na stronie z wynikami wyszukiwania 7 dni w 5-gwiazdkowym hotelu na Riwierze Tureckiej w przeliczeniu na osobę kosztowało 2111 zł, a po wejściu na stronę danej oferty i zaktualizowaniu ceny – 2558 zł. Spółka w przesłanym oświadczeniu informuje, że prezentuje oferty partnerów zewnętrznych i nie wpływa na wysokość ich cen.
0 1 0 0 0 31.01.2023BlaBlaCar rozstrzyga przetarg na agencję PRFirma BlaBlaCar wybrała w przetargu Clue PR. Agencja zajmie się komunikacją produktową i korporacyjną na rynku polskim.
0 2 0 0 0 31.01.2023Martyna Wojciechowska ambasadorem marki CarniloveMartyna Wojciechowska, dziennikarka, podróżniczka i pisarka, została ambasadorką marki karm dla zwierząt Carnilove. Wraz ze swoimi kotami, Szarym i Białym, będzie promować markę w social media.