1 1 0 0 0 7.05.2021LVMH uruchamia platformę do odsprzedaży nadwyżek tkanin z domów modyFrancuski koncern LVMH, do którego należą m.in. marki Louis Vuitton, Givenchy, Dior czy Kenzo, uruchomił platformę internetową, na której odsprzedaje nadwyżki tkanin. Oferta kierowana jest do mniejszych projektantów.
0 4 0 0 0 7.05.2021Wyłoniono laureatów konkursu ArtInPost 2021Rozstrzygnięto konkursu ArtInPost 2021 InPostu. Tegoroczna edycja była utrzymana w szeroko pojętej idei eko, slow, zero waste, green delivery. Zwycięskie prace pojawią się na wybranych paczkomatach w największych miastach w Polsce.
0 2 0 0 0 7.05.2021Doceniamy wygodę i elastyczność pracy zdalnej, ale tęsknimy za interakcjami z zespołem – wskazuje Barometr ProvidentaNiemal co trzeci Polak, którego pracę można było wykonywać z domu, w ciągu ostatniego roku całkowicie albo niemal całkowicie przeszedł na tryb zdalny – wynika z Barometru Providenta. Choć prawie połowa z nas uważa, że praca z domu jest wygodniejsza, tęsknimy za kontaktem z ludźmi i możliwością przedyskutowania zawodowych kwestii w zespole.
1 1 0 0 0 6.05.2021Ed Sheeran został sponsorem klubu piłkarskiego Ipswich Town. Na koszulkach piłkarzy pojawi się tytuł jego nowej płytyEd Sheeran został sponsorem lokalnego angielskiego klubu Ipswich Town. Na koszulkach piłkarzy pojawi się tajemniczy tytuł nowej płyty muzyka „+-=÷x” i słowo „tour”. Umowa będzie obowiązywała w najbliższym sezonie 2021/2022.
0 7 0 0 0 6.05.2021Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2021Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Poniżej przedstawiono dane za kwiecień 2021 r.
0 1 0 0 0 6.05.2021Open’er Festival powered by Orange przeniesiony na 2022 r.Organizatorzy Open’er Festivalu powered by Orange poinformowali o zmianie terminu wydarzenia. Odbędzie się ono w 2022 r.
0 1 0 0 0 6.05.2021TikTok dołącza do Koalicji TechnologicznejJak przekonuje TikTok, zapewnienie bezpieczeństwa społeczności aplikacji jest priorytetem. Dlatego firma dołączyła do Koalicji Technologicznej – organizacji, która działa na rzecz ochrony dzieci przed wykorzystywaniem seksualnym i nadużyciami w Sieci. Poprzez to członkostwo TikTok podkreśla, że nie akceptuje na platformie tego typu treści.
0 1 0 0 0 6.05.2021Burda Media Polska przejmuje biznes mediowy Grupy Edipresse w PolsceBurda Media Polska i szwajcarska firma Edipresse Group podpisały umowę o sprzedaży Edipresse Polska. W ramach tej umowy Burda Media Polska przejmie multimedialne i digitalowe portfolio Edipresse Polska. Należą do niego popularne serwisy internetowe dla kobiet, m.in. Wizaz.pl, Polki.pl, Party.pl, Viva.pl, Mamotoja.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl oraz dwutygodniki „Viva” i „Party”, a także magazyny z segmentu true stories (13 tytułów). Transakcja wymaga zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
1 5 0 0 0 6.05.2021„Nawilżanie jest seksi” – Durex promuje lubrykantySeks jest lepszy z lubrykantem, należy więc po niego sięgać, gdy tylko pojawi się taka potrzeba – to główny przekaz kampanii „Nawilżanie jest seksi”, z którym Durex pragnie dotrzeć kobiet. Marka chce walczyć ze stygmatyzacją zjawiska niedostatecznego nawilżenia i stawia za cel znormalizowanie stosowania lubrykantów przez kobiety.
0 2 0 0 0 6.05.2021Browar Pinta po 10 latach zmienia logo i etykiety piwW 10. rocznicę istnienia Browar Pinta zmienia logotyp i wygląd etykiet sztandarowych piw, w tym Ataku Chmielu. Proces transformacji zaczął się na początku maja i potrwa kilka tygodni. W nowym znaku nie będzie już charakterystycznej kadzi i zaglądającego do niej piwowara.