Nowa kampania Żabki Jush na pierwszy rok działalności
  • 1
  • 1
17.10.2022

Nowa kampania Żabki Jush na pierwszy rok działalności

Działania pod hasłem „No i super, że nie macie czasu na zakupy” prowadzone będą online i w przestrzeni miejskiej.

Kampania Żabki Jush wskazuje, że czas to najważniejszy zasób, jaki mamy. Dzięki aplikacji zakupy zrobią się same i dotrą już nawet w 15 minut od złożenia zamówienia. Okazją do ich zrobienia są urodziny Żabki Jush i przecena na wybrane produkty o połowę. W spocie pojawiają się osoby, które żmudne obowiązki zamieniły na wspomnienia i w pełni korzystają z życia. Bez ograniczeń i utartych schematów.

Działania potrwają do końca listopada. Zobaczyć będą mogli je mieszkańcy Warszawy, Krakowa i Gdańska. Oprócz nich internauci we wszystkich miastach, w których obecna jest usługa Żabka Jush. Działaniom na outdoorze oraz w sieci towarzyszyć będą spoty radiowe.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa PZL. Zakupem mediów zajęła się agencja Zenith. Spot wyreżyserowała Zuza Krajewska, która również jest autorką zdjęć. Krajewska jest znana m.in. z fotografii dla prestiżowych magazynów mody, w tym dla polskiego „Vogue’a”.

Promocja zacznie się w poniedziałek, 17 października. Do czwartku każdego dnia każdy użytkownik będzie mógł kupić trzy produkty o połowę taniej. Lite e-Commerce potroi pulę przecenionych produktów na piątek, sobotę i niedzielę.

  • 1
Nowa kampania Żabki Jush na pierwszy rok działalności

Nowa kampania Żabki Jush na pierwszy rok działalności

17 października 2022

16 października 2022