Nike i Tiffany wspólnie tworzą edycję butów - Marketing przy Kawie
Nike i Tiffany wspólnie tworzą limitowaną edycję butów
  • 0
  • 2
31.01.2023

Nike i Tiffany wspólnie tworzą limitowaną edycję butów

Nike i marka jubilerska Tiffany ogłosiły wspólne stworzenie limitowanej edycji sneakersów Air Force 1 Low. W mediach społecznościowych pojawiły się zdjęcia butów z kontrastowym logo swoosh w kolorze marki Tiffany.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56425 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

31 stycznia 2023

  • 0
  • 2
  • 0
31.01.2023

Wakacje.pl z zarzutami prezesa UOKiK za mylące ceny. Serwis oświadcza, że na ceny nie ma wpływu

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił spółce Wakacje.pl zarzut wprowadzania konsumentów w błąd prezentowanymi cenami. Przykładowo: na stronie z wynikami wyszukiwania 7 dni w 5-gwiazdkowym hotelu na Riwierze Tureckiej w przeliczeniu na osobę kosztowało 2111 zł, a po wejściu na stronę danej oferty i zaktualizowaniu ceny – 2558 zł. Spółka w przesłanym oświadczeniu informuje, że prezentuje oferty partnerów zewnętrznych i nie wpływa na wysokość ich cen.