Burberry: krytyka za motyw mastektomii w reklamie - Marketing przy Kawie
Marka Burberry krytykowana za pokazanie w reklamie osoby po zabiegu mastektomii
  • 1
  • 1
31.01.2023

Marka Burberry krytykowana za pokazanie w reklamie osoby po zabiegu mastektomii

Luksusowa marka odzieżowa Burberry mierzyła się z falą krytyki, po tym jak pokazała w walentynkowej reklamie dwie osoby w intymnym uścisku. Jedna z nich ma blizny po obustronnej mastektomii. Marce zarzucono brak wrażliwości na cierpienia chorych na raka piersi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56426 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 stycznia 2023