2 7 0 8.09.2023Raper Jacuś z utworem „Brokatowa sukienka” w kampanii Frugo Energy – BeFrr!FoodCare rozpoczął II turę kampanii Frugo Energy w telewizji i digitalu utworem oraz teledyskiem rapera Jacusia, pt. „Brokatowa sukienka”.
0 2 0 8.09.2023Rihanna ambasadorką nowej kolekcji marki PumaRihanna powraca do współpracy z Pumą. Sygnuje kolekcję Fenty x Puma, czyli połączenie skórzanego designu butów piłkarskich King z zewnętrzną podeszwą tradycyjnego buta do biegania Easy Rider.
1 1 0 7.09.2023Druga odsłona kampanii marki Krakus „Mistrz i uczeń”Druga odsłona kampanii marki wędlin Krakus w ramach cyklu „Mistrz i uczeń” ma spójnie pokazać portfolio produktów i wizerunek marki. W kampanii występuje Piotr Zelt.
0 1 0 7.09.2023SemWAW – edycja start-up już w listopadzie w WarszawieW piątek 17 listopada odbędzie się pierwsza edycja SemWAW, czyli bliźniaczego eventu krakowskiego SemKRK w Warszawie. Podczas wydarzenia wystąpią eksperci SEM i SEO. Odbędzie się także panel dyskusyjny o start-upach.
1 1 0 7.09.2023Reklama usług B2B w stylu filmu kostiumowego. To AmazonReklama Amazona „Rome in a Day” pokazuje alternatywną historię cesarstwa rzymskiego. Porzekadło głosi, że nie od razu Rzym zbudowano (w wersji angielskiej – nie stało się to w jeden dzień). A jednak spot sugeruje, że z pomocą usług biznesowych Amazona miasto powstałoby nawet jeszcze szybciej.
0 4 0 7.09.2023„Hej! IKEA” – marka rusza z nowym pozycjonowaniem i formatem komunikacji„Lepiej pomyślany dom” to platforma, na której marka chce budować nową, długofalową komunikację w Polsce. Po raz pierwszy zaprezentowana zostanie w postaci historii produktowych w piętnastu spotach wideo. W każdym z nich przedstawiona będzie sytuacja z domowymi wyzwaniami, na które odpowiedź można znaleźć w sklepie. Nowej strategii towarzyszyć będzie również nowy, bardziej otwarty format komunikacji z klientami – „Hej! IKEA”.
0 3 0 6.09.2023Branża beauty i jej najpopularniejsze kanały sprzedażowe online – raport AdmitadGlobalna sprzedaż w branży kosmetycznej wzrosła o ponad 15% w pierwszej połowie roku. Liczba zamówień online w Polsce była większa o 20% rdr. Wartość brutto zamówień kosmetycznych dokonanych w naszym kraju wzrosła natomiast o 10%. Tak wynika z badania firmy Admitad.
0 1 0 6.09.2023Marka w przestrzeni wirtualnej – już 21.09 Kongres Profesjonalistów Public Relations21 i 22 września w Rzeszowie odbędzie się XXIII edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations, jednego z największych wydarzeń branżowych w Polsce. Tematem przewodnim tegorocznej edycji będzie „Marka w przestrzeni wirtualnej: interakcja, dialog, kryzys”.
0 1 0 6.09.2023Calsin Osteo wybrało agencję do obsługi digitalAgencja Cape Morris wygrała przetarg na obsługę digital marki Calsin Osteo (Aurovitas Pharma Polska). W ramach współpracy zaplanowane zostały intensywne działania digitalowe, włączając w to m.in. portale kontekstowe, rich media, programmatic, social media czy SEM.
1 1 0 6.09.2023Smolasty w kampanii reklamowej marki TarczyńskiInternetowa kampania z udziałem piosenkarza Smolastego realizuje strategię „Wszyscy są parówkożercy”. Jej celem jest odświeżenie wizerunku parówek.