Żabka Jush z kontynuacją kampanii- Marketing przy Kawie
Żabka Jush przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
  • 3
  • 3
1.02.2023

Żabka Jush przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy

Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55208 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 lutego 2023