Żabka Jush przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
  • 3
  • 3
1.02.2023

Żabka Jush przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy

Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów.

Żabka Jush kontynuuje działania podjęte w zeszłym roku. Podkreśla, że warto zająć się swoimi pasjami i spędzić czas na tym, co naprawdę lubimy. W kampanii „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” pokazane są sytuacje, kiedy skorzystanie z ekspresowych zakupów online może być najlepszym rozwiązaniem.

Akcji towarzyszą m.in. trzy spoty promocyjne, które pojawią się w internecie, w tym również w mediach społecznościowych, a także na ekranach digitalowych w wybranych miastach. Zalety e-zakupów zostały przedstawione w nich w przerysowany sposób.

Filmom promocyjnym towarzyszą działania w przestrzeni miejskiej

Prowadzone są w Warszawie, Krakowie, Katowicach oraz Trójmieście. Kreację będzie można zobaczyć m.in. na ekranach LED i digital citylightach zlokalizowanych przy najważniejszych węzłach komunikacyjnych, a także w metrze.

Ponadto reklamę aplikacji będzie można zobaczyć w TVN, w ramach kampanii emitowanej w modelu addressable TV. Dzięki wykorzystaniu tej technologii możliwe jest geotargetowanie w telewizji. Pozwala to na dotarcie do pożądanych grup docelowych i emisję spersonalizowanego zestawu reklam w telewizji. Ponadto kampania będzie wspierana spotami radiowymi w lokalnych rozgłośniach.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa PZL. Zakupem mediów zajęła się agencja Zenith, a produkcją Best Regards Production. Reżyseria wszystkich trzech promocyjnych spotów i wykonanie zdjęć do działań OOH – Zuza Krajewska.

  • 3
Żabka Jush zachęca do zakupów online

Żabka Jush zachęca do zakupów online

Żabka Jush zachęca do zakupów online
Żabka Jush zachęca do zakupów online

1 lutego 2023