Dlaczego nowe pozycjonowanie Żabki jest godne uwagi? Z dwóch powodów. Pierwszy: nie co dzień tak duża marka zmienia jedną z najlepszych w ostatnich latach platform komunikacyjnych. Drugi: przy okazji wprowadza model subskrypcji podobny do tego, który sprawdził się u gigantów e-commerce.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Cofnijmy się do 2015 roku. Agencja PZL przejęła wtedy budżet reklamowy Żabki. Poprzednia agencja, Heart & Brain stworzyła dla marki grupę animowanych zwierząt z żabą ekspedientką na czele. Był to przykład poprawnej, ale typowej komunikacji dyskontu.
PZL stworzyło platformę „Mały wielki sklep” – opartą na charakterystycznym dla tej agencji humorze, pokazującą proste, ludzkie sytuacje sklepowe.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.