„Kochać to znaczy odkrywać” – walentynkowa kampania biżuterii Tous
  • 1
  • 4
25.01.2023

„Kochać to znaczy odkrywać” – walentynkowa kampania biżuterii Tous

Z okazji święta zakochanych hiszpańska marka biżuterii Tous przygląda się miłości jako uczuciu wynikającemu z ciekawości. Jednocześnie po raz kolejny chce udowodnić, że kreatywność i autoekspresja są dla niej głównymi wartościami.

Audiowizualna walentynkowa kampania opowiada historię miłości prawdziwej pary: modelki Hanne Gaby Odiele i Johna Yawna. Stroni przy tym od stereotypów, jakich wiele jest w reklamach tworzonych z tej okazji. Film przedstawia bohaterów w intymnej rozmowie. Para poznaje się, stawiając ciekawość partnera, otwartość i autentyczność w centrum prawdziwej relacji. Ma to wyrażać ducha koncepcji Tous: „To Love is To Discover” – kochać to znaczy odkrywać.

Wszystkie elementy walentynkowej kolekcji na nowo definiują symbol serca, przedstawiając go jako metaforę inkluzywności. W kolekcji znalazł się kompletny biżuteryjny look, ale również akcesoria. Ma to pomóc każdej parze opowiedzieć swoją własną, niepowtarzalną historię.

  • 4
Tous walentynkowa kampania

Walentynkowa kampania marki Tous

Biżuteria Tous - walentynkowa kampania
Walentynkowa kampania Tous
Tous biżuteria walentynkowa kampania

25 stycznia 2023