Inkluzywność w reklamach widzi 15% Polaków - Marketing przy Kawie
Tylko 15 proc. Polaków zauważyło podkreślanie różnorodności i inkluzywności w komunikacji marketingowej
  • 0
  • 2
14.12.2022

Tylko 15 proc. Polaków zauważyło podkreślanie różnorodności i inkluzywności w komunikacji marketingowej

Badanie dotyczące różnorodności i inkluzywności pokazuje, że nawiązywanie do tej tematyki w mediach i kulturze jest ważne dla 59 proc. Polaków. W ostatnim roku takie przekazy w mediach zauważyło jedynie 23 proc. badanych, a w przekazach marketingowych – 15 proc. Badanie przeprowadziła agencja Mindshare Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54960 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 grudnia 2022

13 grudnia 2022