- 0
- 4
Rusza loteria marki Grześki – do wygrania m.in. wizyta w piwnym spa czy skok ze spadochronem
Wystartowała loteria wafli Grześki. Nagrodzeni będą mogli wybrać spośród 1600 voucherów z oferty WyjątkowyPrezent.pl.
Udział w konkursie możliwy jest po zakupie produktów marki Grześki za kwotę minimum 3 zł i zarejestrowaniu paragonu na stronie loterii. Pula nagród to blisko 190 tys. zł. W ofercie partnera loterii znajduje się ponad 8 tys. rozmaitych przeżyć. Wśród nich są zarówno relaksacyjne opcje, jak i te bardziej ekstremalne. Na potrzeby loterii powstał również specjalny pakiet przeżyć Grześków.
Loterii towarzyszy wsparcie promocyjne w postaci reklam emitowanych w telewizji, zasięgowych działań digital, kreacji OOH oraz materiałów instore. Do udziału w akcji zachęcają także promocyjne opakowania.
Kampania jest wspierana przez wybranych influencerów oraz działania na profilach marki Grześki w mediach społecznościowych. Widoczność kampanii poszerzają działania w kanałach on- i offline partnera – strona WWW oraz ekspozycje w galeriach handlowych.
Akcja realizowana jest na platformie komunikacji „Każdy ma swoje Grzeszki”, którą marka Grześki prowadzi od 2020 r.
Nad całościową realizacją przedsięwzięcia czuwa Nav Agency. Odpowiada za koncepcję kreatywną, kreację materiałów komunikacyjnych, a także opracowanie mechaniki i kompleksową obsługę loterii.
- 4