0 1 0 0 0 28.01.202331. finał WOŚP: czy inflacja wpłynie na zaangażowanie Polaków?Mimo niełatwej sytuacji ekonomicznej oraz stale rosnących cen zdecydowana większość Polaków jak co roku wesprze Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
1 1 0 0 0 27.01.2023M&M’s wycofuje żeńskie postacie z reklam. Podobno dzieliły ludzi, zamiast łączyćMarka M&M's (Mars Wrigley) zrezygnowała z żeńskich wersji ludzików w swoich reklamach z „gadającymi cukierkami” (ang. spokecandies). Zrobiła to po krytyce prawicowych mediów, które utożsamiały kampanię z tzw. wojną kulturową.
0 1 0 0 0 27.01.2023Polacy wciąż zdecydowanie wspierają Ukraińców – badanie IpsosRosyjska inwazja trwa już prawie rok. Mimo to blisko 2/3 dorosłych (w 28 krajach poddanych badaniu) nadal uważnie śledzi wiadomości na ten temat – wynika z badania Ipsos. Od początku wojny opinie na jej temat zmieniły się w niewielkim stopniu, a poparcie dla Ukraińców wciąż zdecydowanie przeważa.
0 1 0 0 0 27.01.2023Meta, Crocs, Beats by Dre – najszybciej rosnące marki w Stanach Zjednoczonych w 2022Na podium najnowszego badania firmy analitycznej Morning Consult znalazły się m.in. gigant Meta, producent obuwia Crocs czy słuchawki Beats by Dre.
0 1 0 0 0 27.01.2023Agencja Inquiry zbadała, co zachęca Polaków do zakupówW związku z obecną sytuacją ekonomiczną zmienia się nasz stosunek do promocji. Coraz bardziej ich poszukujemy, a na dodatek uzależniamy od nich nasze zakupy – zarówno wybór produktów, jak i konkretnego sklepu.
0 2 0 0 0 27.01.2023TikTok z efektem wizualnym wspierającym WOŚPTikTok po raz pierwszy oficjalnie dołącza do Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tej okazji w aplikacji wprowadzano specjalny efekt wizualny, a film z Jurkiem Owsiakiem powita każdego, kto w niedzielę uruchomi TikToka. Platforma zachęca również swoją społeczność do stworzenia wideo promującego tegoroczną edycję akcji.
0 1 0 0 0 27.01.2023Ruszyła międzynarodowa kampania KE przeciw przemocy „Keep Your Eyes Open”Komisja Europejska po raz pierwszy prowadzi kampanię informującą o prawach ofiar przemocy. Zjawisko jest powszechne, bo według statystyk co czwarty Europejczyk rocznie pada ofiarą przestępstwa. Celem akcji „Keep Your Eyes Open” jest podniesienie świadomości oraz ułatwienie uzyskania pomocy ofiarom.
0 3 0 0 0 27.01.2023Ranking influencerów medycznych na FacebookuWedług raportu „Influencerzy medyczni”, przygotowanego przez agencję Procontent Communication i Sotrender, młodzi lekarze coraz bardziej doceniają rolę spotkań z pacjentami w przestrzeni online.
0 1 0 0 0 26.01.2023Ikea rozpoczęła współpracę z Annie LeibovitzAmerykańska fotografka Annie Leibovitz została zaproszona przez Grupę Ingka do rozszerzenia raportu Ikei „Życie w domu 2022”. Powstanie seria 25 portretów, które naświetlą niuanse „życia w domu", tworząc dokument fotograficzny inspirowany raportem.
4 4 0 0 0 26.01.2023„It’s great to be a cat” – Robbie Williams nagrał piosenkę dla marki FelixRobbie Williams nagrał piosenkę i stał się nowym głosem bohatera marki karmy Nestlé Purina – kota Felixa. Artysta wystąpił w premierowym filmie marki i zaprezentował nowy utwór w ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej „It's Great To Be a Cat" – „Jak dobrze tak kotem być!”.