„Inkluzywny dezodorant” nie trafił do produkcji - Marketing przy Kawie
Unilever stworzył „inkluzywny dezodorant” nagrodzony w Cannes. Produkt nie wejdzie do masowej produkcji
  • 1
  • 2
3.10.2022

Unilever stworzył „inkluzywny dezodorant” nagrodzony w Cannes. Produkt nie wejdzie do masowej produkcji

„Inkluzywny dezodorant” marki Degree (w Polsce pod nazwą Rexona) dla niepełnosprawnych zdobył liczne nagrody w konkursach, w tym w Cannes Lions 2021 za innowacje. Po testach okazało się, że trudno mu spełnić oczekiwania w masowej produkcji – informuje „The Wall Street Journal”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56438 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 października 2022