1 2 0 0 0 15.02.2023„Wspólne chwile dwa pięterka wyżej” – nowa kampania marki Ptasie MleczkoMarka Ptasie Mleczko realizuje szerokozasięgowe działania reklamowe. Tegoroczna kampania „Wspólne chwile dwa pięterka wyżej” to opowieść o emocjach i relacjach międzyludzkich.
0 2 0 0 0 15.02.2023Ponad 6 mln internautów na serwisach randkowych. Wśród użytkowników przypada blisko dwóch mężczyzn na jedną kobietęW styczniu 2023 z usług randkowych (serwisów i aplikacji) skorzystał co piąty internauta (6,1 mln użytkowników), który spędził w nich średnio 1 godzinę 28 minut. Na jedną użytkowniczkę serwisów randkowych (2,2 mln kobiet) przypadało niemal dwóch użytkowników (3,9 mln mężczyzn). Tak w styczniu 2023 r. prezentowała się grupa polskich internautów korzystających z usług randkowych według badania Mediapanel.
0 1 0 0 0 15.02.2023Festiwal Off Camera ma nową identyfikację inspirowaną Fangorem i Lenicą„Kino to pamięć ludzkości” – takie jest nowe hasło, koncepcja artystyczna i nowa identyfikacja wizualna festiwalu Mastercard Off Camera. Plastycznie zaś nawiązuje do dzieł Jana Lenicy i Wojciecha Fangora.
0 1 0 0 0 15.02.2023Wzrasta zapotrzebowanie na automatyzację w działach marketingu – badanie SalesforceLiczba aplikacji biznesowych w firmach wzrosła o prawie 10% w ciągu ostatniego roku, przekraczając przeciętnie 1 tys. aplikacji w każdej firmie. Jednak mniej niż 30% z nich jest ze sobą zintegrowanych. Prowadzi to do wzrostu kosztów, dublowania pracy, obniżenia produktywności i rozłącznych doświadczeń.
1 1 0 0 0 15.02.2023Kampania wizerunkowa marki Hochland w warszawskim metrzeHochland zintensyfikował kampanię wizerunkową ogólnopolskiej akcji „Dzielimy się tym, co dobre”. Podkreśla, że posiłek zawsze smakuje lepiej, gdy możemy się nim podzielić.
0 1 0 0 0 14.02.2023PPG rozstrzyga przetarg na agencję PRW wyniku przetargu agencja Practum Consulting objęła opieką marki z rozszerzonego portfolio połączonych biznesów PPG Deco Polska i Tikkurila Polska.
1 1 0 0 0 14.02.2023Rihanna podczas Super Bowl 2023 lokowała swój produktW przerwie meczu podczas Super Bowl 2023 wystąpiła Rihanna. W pewnej chwili przerwała swój występ, aby nałożyć więcej pudru. Ten moment błyskawicznie został wychwycony przez media i internautów.
0 1 0 0 0 14.02.2023Rozwój AI wymaga regulacji rządowych – raport SASJasne wytyczne legislacyjne zachęcą do wprowadzania odpowiedzialnych innowacji. Zapewnią ludziom maksimum korzyści z nowych technologii. To główny wniosek nowego raportu „AI & Responsible Innovation: What's Next?”, opublikowanego przez SAS.
0 14 0 0 0 14.02.2023Nawiązywanie relacji wśród pokolenia Milenialsów i Zoomerów – raport agencji StreetcomJak we współczesnym świecie poznają się młodzi z pokolenia Z i Y? Czy online wygrywa z offline? Co myślą o związkach, które zaczęły się w sieci? Gdzie najczęściej poszukują partnerów? Jak szybko spotykają się w rzeczywistości po tym, jak spodobają się sobie na płaszczyźnie online? O tym więcej w raporcie agencji Streetcom – „Miłość w czasach digital”.
1 3 0 0 0 13.02.2023Iker Casillas globalnym ambasadorem XTBNowym ambasadorem XTB został Iker Casillas. Hiszpański bramkarz wystąpi w spotach oraz reklamach digitalowych promujących polską platformę inwestycyjną. To kontynuacja strategii budowania międzynarodowej marki polskiego fintechu we współpracy z ikonami sportu.