0 1 0 0 0 27.08.2022Ekipa chce rozszerzyć markę na nowe produkty i otworzyć sklepy stacjonarneW zaprezentowanej strategii na lata 2022–2024 Ekipa przedstawiła plany rozwoju. Chce sprzedawać własne produkty FMCG oraz otwierać sklepy stacjonarne z odzieżą marki EkipaToNosi.
1 1 0 0 0 27.08.2022Nowa kampania bukmachera STSKolejna kampania bukmachera STS jest częścią nowej strategii marketingowej, która będzie realizowana przez najbliższe lata.
0 1 0 0 0 26.08.2022Ezviz z agencją PRFirma technologii smart home Ezviz podpisała umowę z Havas PR Warsaw. Agencję wybrano w drodze rekomendacji.
1 1 0 0 0 26.08.2022Akcja ODROdzenie na rzecz nowego życia w OdrzeSpołeczną inicjatywę ODROdzenie zawiązał ekolog Dominik Dobrowolski z fundacją „Wroc ma Moc” oraz bankiem Credit Agricole. Celem jest odbudowanie ekosystemu Odry i odtworzenie jej funkcji turystycznych i gospodarczych.
0 3 0 0 0 26.08.2022Reklamy Costa Coffee na rowerach i w aplikacji Nextbike PolskaNa rowerach miejskich w Warszawie pojawiły się reklamy Costa Cofee zachęcające do odwiedzenia kawiarni. Informacje o promocji cenowej znalazł się także w social media marki oraz w aplikacji Nextbike.
0 1 0 0 0 25.08.2022Pepco rozstrzygnęło przetarg na obsługę w internecieDo dwuletniej współpracy sieć Pepco wybrała Digital Kingdom. Agencja zajmie się kompleksową obsługę digital marki w Polsce.
0 1 0 0 0 25.08.2022Persil promuje biodegradowalne produkty w kampanii digitalKampania marki Persil (Henkel) pokazuje zmianę w produkcji środków do prania – mają one w składzie 92% biodegradowalnych składników. Kampania oparta jest na założeniach marketingu bazującego na danych (data-driven marketing).
1 1 0 0 0 25.08.2022Marcin Prokop w kampanii reklamowej Head & ShouldersW nowej kampanii marki Head & Shoulders należącej do Procter & Gamble występuje Marcin Prokop. Dziennikarz TVN wciela się w spocie w kilka różnych postaci.
0 1 0 0 0 24.08.2022Marka Curly rozstrzygnęła przetarg na obsługę w social mediaMarka chrupek orzechowych Curly rozstrzygnęła w czerwcu przetarg na obsługę w mediach społecznościowych. Wygrała agencja Hand Made, która obsługuje kanały social media marki.
0 1 0 0 0 24.08.2022Nowa identyfikacja wizualna marki Phlov by Anna LewandowskaMarka Phlov by Anna Lewandowska zmienia identyfikację wizualną oferty produktowej. Opakowania kosmetyków zyskają odświeżoną i ujednoliconą szatę graficzną. Liftingowi poddano także logo. Zbiega się to z premierą trzech nowych produktów z linii Water Flow.