1 4 0 0 0 19.04.2021WOŚP na outdoorze dziękuje fundacji i medykom29 marca, razem z ogłoszeniem wyniku 29. Finału WOŚP, wystartowała kampania outdoorowa, w ramach której fundacja prezentuje efekt zbiórki. Dziękuje darczyńcom finału oraz medykom, ale też próbuje wlać optymizm w serca Polaków. Billboardy z noworodkami to jednocześnie przypomnienie, że WOŚP nie jest tylko styczniową kwestą, ale całorocznymi, zaplanowanymi działaniami mającymi na celu dbanie o życie i zdrowie najmłodszych pacjentów.
0 8 0 0 0 19.04.2021Adidas i eObuwie stworzyły mural oczyszczający powietrze i promujący model Stan SmithZ początkiem kwietnia w centrum Warszawy powstał ponad 250-metrowy mural promujący buty Adidas Stan Smith. W ramach lokalnej kampanii nowej odsłony tego modelu marka połączyła siły z serwisem eObuwie.pl.
0 1 0 0 0 16.04.2021Amerykańska sieć fast food ruszyła z kampanią na ClubhouseSieć fast food Ihop z USA rozpoczęła kampanię reklamową w aplikacji Clubhouse. Wykorzystuje w niej dźwięk smażonego bekonu.
0 1 0 0 0 16.04.2021Japoński motocyklista z pomocą aplikacji do edycji zdjęć przekonał internautów, że jest młodą kobietąNiedawno głośno było o młodej japońskiej influencerce, której zdjęcia na motocyklu zyskiwały popularność w mediach społecznościowych w Japonii. Dociekliwi internauci dopatrzyli się jednak oszustwa.
0 1 0 0 0 16.04.2021Bahlsen Polska ponownie wybrał StarcomPrzetarg na obsługę mediową firmy Bahlsen Polska, producenta ciastek i właściciela marek takich jak Hit, Leibniz czy Krakuski, ponownie wygrał Starcom (Publicis Groupe). W zakresie obowiązków agencji pozostaje strategiczne planowanie i zakup mediów.
0 1 0 0 0 16.04.2021Pandemia Covid-19 wyzwala epidemię stresu, złości i samotności – pokazuje badanie IQSW wyniku pandemii Covid-19 w Polakach narasta poczucie stresu, złości i samotności. Dotyczy to głównie kobiet, osób młodych oraz tych z najstarszej grupy wiekowej. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez agencję IQS na zlecenie Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego, który bierze udział w międzynarodowym projekcie „COH-FIT2”.
0 1 0 0 0 16.04.2021Odpowiedzialny biznes przestawiony na nowe tory. Raport FOBOpublikowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu przegląd CSR i zrównoważonego rozwoju potwierdza ogromną mobilizację i zaangażowanie w walkę z pandemią. Wiele firm wdrożyło zupełnie nowe działania CSR, które miały nieść pomoc i wsparcie. W 19. edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” odnotowano ponad 40 proc. wzrostu działań zgłoszonych do publikacji po raz pierwszy. Łączna liczba praktyk, które znalazły się w raporcie, stanowi rekordowe w historii wydawnictwa blisko 2000.
0 6 0 0 0 16.04.2021Amp Futbol Polska i Pentagon Research partnerami na lata 2021–2023Amp Futbol Polska i Pentagon Research ogłosiły przedłużenie trwającej od 2017 r. współpracy. Obaj partnerzy związali się nową umową, która będzie obowiązywała do 2023 r.
0 2 0 0 1 16.04.2021Reklama OOH w 2020 r. zanotowała 39% spadkuNajciekawszy rok w historii reklamy zewnętrznej za nami. Branża rozwijająca się u nas od trzydziestu lat przeszła w 2020 r. prawdziwe tsunami. Jak to wygląda w liczbach i w szczegółach, można zobaczyć w corocznym podsumowaniu przygotowanym przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej.
0 2 0 0 0 15.04.2021Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB 20218–10 czerwca eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dzielić się inspiracjami i prezentować najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania i trendy. Znani są już prelegenci i tematy wystąpień piętnastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem „OdNowa. Redefinicja czy reset?”.