0 6 0 8.06.2024Wdrożenie AI priorytetem dla marketerów z Polski – raport „State of Marketing” SalesforceRaport „State of Marketing” opisuje najnowsze trendy dotyczące tego, w jaki sposób marketerzy oceniają i wdrażają sztuczną inteligencję do swoich działań. Opisuje także podejście do pozyskiwania danych, utrzymania i strategii rozwoju używanych aplikacji.
0 3 0 8.06.20244Move sponsorem reprezentacji PolskiNapoje 4Move będą elementem zgrupowań piłkarskiej kadry narodowej, treningów oraz meczów reprezentacji. Logo marki pojawi się m.in. na bandach reklamowych czy ściankach sponsorskich.
1 2 0 7.06.2024Kampania programu Payback w sieci CarrefourCelem szerokozasięgowej kampanii jest zbudowanie świadomości programu lojalnościowego Payback dostępnego w sieci Carrefour.
1 1 0 7.06.2024Kampania „Audioteka spełnieniem dziecięcego marzenia”Audioteka (Wirtualna Polska Holding) opublikowała spot, który jest głównym elementem tegorocznej kampanii wizerunkowej. Od 1 czerwca reklama jest emitowana w telewizji.
0 5 0 7.06.2024„To tylko presja” mówią polscy siatkarze w kolejnej odsłonie kampanii AdidasaW kolejnej odsłonie kampanii Adidasa „You Got This” polscy siatkarze mierzą się ze swoimi wspomnieniami, trudnymi momentami kariery oraz straconymi szansami. Jednocześnie podkreślają, że najważniejsza w sporcie jest pasja i realizacja marzeń.
0 7 0 7.06.2024Sexedpl prowadzi kampanię „Bezpieczny powrót”27 maja wystartowała nowa odsłona kampanii edukacyjnej Sexedpl „Bezpieczny powrót”, która wspiera działanie Antyprzemocowej Linii 720 720 020. Mówi o tym, w jaki sposób zadbać o bezpieczeństwo swoje oraz innych.
2 2 0 7.06.2024Daria Zawiałow w kampanii Oshee HydroboostSpot wizerunkowy z udziałem Darii Zawiałow zainicjował kampanię linii produktowej Oshee Hydroboost. Wcześniej pojawił się teaser – teledysk do utworu „Dziewczyna Pop”, w którym pojawiają się produkty marki.
0 1 0 7.06.2024Jak zarządzać ofertą w e-commerce, żeby zwiększyć sprzedaż? Zapisz się na bezpłatny webinar Brandly360 i zobacz, jak optymalizować cyfrową półkęOptymalizacja cyfrowej półki (digital shelf) to kluczowy element strategii e-commerce, który może znacznie zwiększyć sprzedaż. Czym jest cyfrowa półka i jak skutecznie zarządzać ofertą, uwzględniając ceny, dane produktowe, dostępność, promocje oraz automatyzację procesów, aby maksymalizować zyski? Te zagadnienia zawiera bezpłatny webinar Brandly360: „Dlaczego monitoring cyfrowej półki zrewolucjonizuje Twój e-commerce”, który odbędzie się 19 czerwca o godzinie 12:00. Zapisz się, aby otrzymać praktyczne porady, jak skalować sprzedaż w e-commerce.
0 1 0 7.06.2024„IAB HowTo: AI Practical Approach” – dostępne są bilety na konferencjęJak przygotować się na zmiany związane z AI? Już 20 czerwca podpowiedzą eksperci z Grupy Roboczej AI IAB Polska podczas konferencji IAB HowTo: AI Practical Approach w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach.
1 3 0 6.06.2024„Rodowita. Odkryj swoją prawdziwą naturę” – mocne kobiety w komunikacji wody mineralnejWoda mineralna Rodowita rozpoczyna kampanię: „Rodowita. Odkryj swoją prawdziwą naturę”. Komunikacja ilustruje wielowymiarowość natury ludzkiej i inspiruje do życia w zgodzie ze swoim naturalnym rytmem.