Na co dzień pomaga firmom tworzyć skuteczną komunikację za pomocą strategii marek i planów content marketingowych. Wierzy w to, że prawdziwy biznes naprawdę służy ludziom. Pracowała dla takich marek jak Continental, O bag, Nutella, Multikino. Publikuje na łamach marketingowych gazet i portali. Jest też autorką powieści, prowadzi szkolenia ze strategii i copywritingu.
Jak zakorzeniać markę w umyśle odbiorcy? Czym jest brand memory? Jak wykorzystywać neuromarketing w brandingu? O tym wszystkim pisze w artykule Joanna Burdek (Brand Useful).
Oto reklama marki Łowicz, którą obejrzałam niedawno. Muzyka łatwo wpada w ucho. Łączy się z dobrze pamiętanym przez czterdziestolatki teledyskiem „Everybody” zespołu Backstreet Boys. Dlaczego o tym piszę? Bo to świetny przykład „przyrzepiania marki”, czyli budowania brand memory. Zobaczcie i posłuchajcie sami:
Brand memory – czym jest? Pytanie startowe: wiesz może, co łączy łopian wielki (Arctium lappa L.
Obecnie możesz przeczytać 1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.