Neuromarketing, Łowicz i Backstreet Boys, czyli jak działa brand memoryNeuromarketing, Łowicz i Backstreet Boys, czyli jak działa brand memoryNeuromarketing, Łowicz i Backstreet Boys, czyli jak działa brand memoryNeuromarketing, Łowicz i Backstreet Boys, czyli jak działa brand memory
Trzeba się przyrzepić (fot. Pixabay)

Neuromarketing, Łowicz i Backstreet Boys, czyli jak działa brand memory

Neuromarketing, Łowicz i Backstreet Boys, czyli jak działa brand memory
Joanna Burdek

Joanna Burdek

-

właścicielka i strateg, Brand Useful

Joanna Burdek

Joanna Burdek

właścicielka i strateg
Brand Useful

Strateżka i doradczyni marketingowa. Wspólnie z mężem prowadzi agencję Brand Useful (www.branduseful.pl), w której stosują zasady h2h marketingu i metodologię brand purpose. Na co dzień pracuje dla największych marek i prowadzi szkolenia. Jest autorką publikacji o tematyce marketingowej oraz powieści „Rudy kot bez rodowodu i zielony korytarz”.

Jak zakorzeniać markę w umyśle odbiorcy? Czym jest brand memory? Jak wykorzystywać neuromarketing w brandingu? O tym wszystkim pisze w artykule Joanna Burdek (Brand Useful).

Oto reklama marki Łowicz, którą obejrzałam niedawno. Muzyka łatwo wpada w ucho. Łączy się z dobrze pamiętanym przez czterdziestolatki teledyskiem „Everybody” zespołu Backstreet Boys. Dlaczego o tym piszę? Bo to świetny przykład „przyrzepiania marki”, czyli budowania brand memory. Zobaczcie i posłuchajcie sami:


Brand memory – czym jest?
Pytanie startowe: wiesz może, co łączy łopian wielki (Arctium lappa L.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się