Wybór designu opakowania produktu spożywczego – jak badanie neuronaukowe pomogło w podjęciu decyzji. Case studyWybór designu opakowania produktu spożywczego – jak badanie neuronaukowe pomogło w podjęciu decyzji. Case studyWybór designu opakowania produktu spożywczego – jak badanie neuronaukowe pomogło w podjęciu decyzji. Case studyWybór designu opakowania produktu spożywczego – jak badanie neuronaukowe pomogło w podjęciu decyzji. Case study
Czy kolor opakowania jest ważny przy wyborze produktu spożywczego? (fot. Pixabay)

Wybór designu opakowania produktu spożywczego – jak badanie neuronaukowe pomogło w podjęciu decyzji. Case study

Wybór designu opakowania produktu spożywczego – jak badanie neuronaukowe pomogło w podjęciu decyzji. Case study

Marlena Pracało

-

research project manager, Neurohm

Marlena Pracało

research project manager, Neurohm

Psycholog biznesu specjalizujący się w komunikacji reklamowej i marketingowej. Odpowiada za kompleksową realizację badań marketingowych, sensorycznych i pracowniczych na całym świecie. Doświadczenie zdobywała, prowadząc projekty w takich sektorach jak farmacja, bankowość, ubezpieczenia, FMCG.

Bartosz Ponikło

-

CMO, Skłodowscy

Bartosz Ponikło

CMO, Skłodowscy

Ma 18-letnie doświadczenie pracy w marketingu branży spożywczej. Pracował dla liderów rynkowych, tworzył też nowe marki, które kreowały nowe rynki. W biznesie myśli w kategoriach zakłócania istniejących zasad panujących w poszczególnych segmentach rynkowych.

Jak mierzyć nieświadome motywy decyzji zakupowych? Odpowiedzi na to pytanie pomaga udzielać neuronauka. Pozwala też właściwie dobierać elementy kreacji reklamowych czy identyfikacji wizualnych. Oto jak badanie neuronaukowe ułatwiło marce produktów spożywczych decyzję związaną z wyborem dominującego koloru opakowania nowości wprowadzanej do sprzedaży.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja