Kampania wizerunkowa marki Hochland w warszawskim metrze
  • 1
  • 1
15.02.2023

Kampania wizerunkowa marki Hochland w warszawskim metrze

Hochland zintensyfikował kampanię wizerunkową ogólnopolskiej akcji „Dzielimy się tym, co dobre”. Podkreśla, że posiłek zawsze smakuje lepiej, gdy możemy się nim podzielić.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54776 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lutego 2023

  • 0
  • 14
  • 0
  • 0
  • 0
14.02.2023

Nawiązywanie relacji wśród pokolenia Milenialsów i Zoomerów – raport agencji Streetcom

Jak we współczesnym świecie poznają się młodzi z pokolenia Z i Y? Czy online wygrywa z offline? Co myślą o związkach, które zaczęły się w sieci? Gdzie najczęściej poszukują partnerów? Jak szybko spotykają się w rzeczywistości po tym, jak spodobają się sobie na płaszczyźnie online? O tym więcej w raporcie agencji Streetcom – „Miłość w czasach digital”.