Znaczenia warstwy muzycznej w kampaniach telewizyjnych nie sposób przecenić. Rola muzyki w spocie jest bardzo istotna, nierzadko wręcz kluczowa. Dlatego na etapie wyboru muzyki pojawia się często pytanie: czy zainwestować w prawa do muzycznego przeboju, czy postawić na mniej znany utwór? A może skomponować muzykę specjalnie do danej produkcji?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Po co w reklamie muzyka?
Dobierając muzykę do filmu reklamowego, trzeba pamiętać, że jej celem jest spotęgowanie emocji, jakie niesie ze sobą spot. Każdy reżyser zdaje sobie sprawę, że muzyka w dużym stopniu decyduje o nastroju, buduje napięcie, potęguje strach, melancholię, humor.
Ten sam obraz może być zupełnie inaczej odbierany w zależności od ścieżki dźwiękowej, która mu towarzyszy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |