„Wspólne chwile dwa pięterka wyżej” – nowa kampania marki Ptasie Mleczko
  • 1
  • 2
15.02.2023

„Wspólne chwile dwa pięterka wyżej” – nowa kampania marki Ptasie Mleczko

Marka Ptasie Mleczko realizuje szerokozasięgowe działania reklamowe. Tegoroczna kampania „Wspólne chwile dwa pięterka wyżej” to opowieść o emocjach i relacjach międzyludzkich.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lutego 2023

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2023

Ponad 6 mln internautów na serwisach randkowych. Wśród użytkowników przypada blisko dwóch mężczyzn na jedną kobietę

W styczniu 2023 z usług randkowych (serwisów i aplikacji) skorzystał co piąty internauta (6,1 mln użytkowników), który spędził w nich średnio 1 godzinę 28 minut. Na jedną użytkowniczkę serwisów randkowych (2,2 mln kobiet) przypadało niemal dwóch użytkowników (3,9 mln mężczyzn). Tak w styczniu 2023 r. prezentowała się grupa polskich internautów korzystających z usług randkowych według badania Mediapanel.