0 1 0 0 0 6.02.2023Branża dóbr luksusowych wróciła po pandemii do finansowej równowagi – raport DeloittePrzychody ze sprzedaży 100 największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły w minionym roku obrotowym 305 mld dol. To ponad 21 proc. więcej niż rok wcześniej. Liderem pozostaje francuski koncern LVMH. Przejście na zrównoważoną produkcję oraz postępująca rewolucja cyfrowa stanowią siłę napędową inwestycji w sektorze dóbr luksusowych.
0 1 0 0 0 6.02.2023Software Development Association Poland (SoDA) wybrała agencję public relationsW przetargu Software Development Association Poland (SoDA), czyli organizacji zrzeszającej polskie firmy oprogramowania i szeroko pojętego outsourcingu IT, wygrała agencja PR Calling.
1 1 0 0 0 6.02.2023Kampania Banków Spółdzielczych pod hasłem „Załatw to po sąsiedzku!” wychodzi poza internetKampania wizerunkowa Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS wychodzi poza kanały internetowe. Od początku lutego reklamy z ambasadorem marki, kucharzem Tomaszem Jakubiakiem, emitowane są w telewizji. Następnie dołączą spoty radiowe i reklamy Internetowe.
1 3 0 0 0 5.02.2023Adidas wprowadza nową markę – pierwszą od 50 lat. Ambasadorką jest gwiazda serialu „Wednesday”Adidas stworzył pierwszą nową markę od 50 lat. Grupą docelową jest Pokolenie Z, a ambasadorką – Jenna Ortega, gwiazda serialu Netflixa „Wednesday”.
0 1 0 0 0 3.02.2023Raport „Etyczna i odpowiedzialna komunikacja w biznesie”2 lutego premierę miał raport „Etyczna i odpowiedzialna komunikacja w biznesie”. Opracowała go dr Katarzyna Bąkowicz, ekspertka UN GCNP i wykładowczyni Uniwersytetu SWPS. Powstał w ramach programu Business & Human Rights UN GCNP. Zawiera praktyczne wskazówki oraz dobre praktyki w zakresie komunikacji biznesowej.
0 7 0 0 0 3.02.2023Wynagrodzenia w komunikacji marketingowej 2022/23. Raport SARStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki nowego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych. Badanie realizowane jest corocznie dla podmiotów zrzeszonych w SAR, we współpracy z opracowującą wyniki badania firmą WTW Consulting.
3 3 0 0 0 3.02.2023„The Greatest Story Ever Worn” – kampania z okazji 150. rocznicy powstania modelu spodni Levi’s 501W tym roku przypada 150. rocznica powstania jeansów Levi’s 501 – jednej z ikon światowego stylu. W ciągu swojej historii model ten był noszony przez miliony ludzi, w tym myślicieli czy najbardziej kreatywnych twórców i działaczy na całym świecie.
0 2 0 0 0 2.02.2023„Wyciskanie Soku z 2022” – Edisonda podsumowuje najlepsze odkrycia swojej społeczności biznesowejRaport „Wyciskanie Soku z 2022” studia Edisonda stanowi zbiór rekomendacji przydatnych w rozwoju każdego biznesu, nie tylko związanego z projektowaniem. Z publikacji można dowiedzieć się, jakie książki, podcasty, filmy oraz jacy eksperci zainspirowali w 2022 r. interesariuszy studia.
0 1 0 0 0 2.02.2023Zamów w ciągu dwóch godzin, a my i tak nie dostarczymy. Prezes UOKiK stawia zarzuty firmie AmazonPrezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie przeciwko firmie Amazon. Zarzuty dotyczą wprowadzania w błąd co do momentu zawarcia umowy sprzedaży, dostępności produktów, terminów dostaw i uprawnień konsumentów.
0 1 0 0 0 2.02.2023IF Nation Group podpisało nową, trzyletnią umowę na obsługę PZU SA i PZU Życie SAUmowa została podpisana na początku stycznia 2023 r. Obejmuje usługi reklamowe w ramach realizacji kampanii 360˚ dla PZU SA i PZU Życie SA.