0 2 0 12.12.2023Google przegrał proces z Epic Games o nadużywanie dominującej pozycji na rynku aplikacjiGoogle przegrał w Stanach Zjednoczonych proces z producentem gry „Fortnite”, Epic Games. Był oskarżony o podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie konkurentów i pobieranie nadmiernie wysokich opłat (w wysokości do 30%) od twórców aplikacji w sklepie Google Play.
0 1 0 12.12.2023Wystartowała III edycja konkursu Loyalty Heroes na najlepsze działania lojalnościowe w Polsce w 2023 r.Loyalty Heroes to jedyny w Polsce konkurs poświęcony lojalności konsumenta – zarówno w modelu B2B, jak i B2C. Jego celem jest wyróżnienie marek podejmujących krótko- i długofalowe inicjatywy w celu budowania oraz rozwijania najlepszych relacji z klientami. Projekty konkursowe można zgłaszać do 29 lutego 2024 r. Gala rozdania nagród odbędzie się 17 kwietnia 2024 r. w Warszawie.
0 1 0 12.12.2023Selgros wybiera Brand New Galaxy do stworzenia nowej komunikacji markiTransgourmet Polska powierza komunikację marki Selgros w Polsce agencji Brand New Galaxy na kolejne dwa lata.
0 4 0 12.12.2023Kampania dla kupujących samochód: „Wybór dealera ma znaczenie”Grupa Cichy-Zasada uruchamia kampanię, w której uświadamia polskim kierowcom, że nie tylko marka, lecz i miejsce, w którym kupujemy samochód, jest bardzo istotne.
0 4 0 12.12.2023Pandora zmienia rytm serca w multimedialny pokazW ramach przedświątecznej kampanii marka biżuterii Pandora ustawiła multimedialną instalację w kształcie swojego ikonicznego pudełka. Pod wejściem do Westfield Arkadia w Warszawie można przenieść się na chwilę do świata własnych emocji. Wchodzący do środka zobaczą, jak rytm ich serca przekształca się w indywidualne, immersyjne doświadczenie, generowane w czasie rzeczywistym na podstawie sensora pulsu.
0 1 0 12.12.2023OLX z zarzutami UOKiK za system zamieszczania opiniiUOKiK wszczął postępowanie wobec Grupy OLX. Zarzuty dotyczą nietransparentnych i wprowadzających w błąd określeń przyjętych w systemie zamieszczania opinii. Wątpliwości budzi także algorytm zawyżający oceny, który modyfikuje ich pierwotny charakter.
0 1 0 12.12.2023Heinz rozstrzygnął przetarg na agencję w PolscePrzetarg wygrała agencja Peppermint, która będzie kluczowym lokalnym partnerem marki Heinz na lata 2024–2025.
2 4 0 12.12.2023 Aktualizacja: 16:4016.04.2024„Teraz mnie widzisz?” – kampania społeczna Fundacji AvalonFundacja Avalon jest jedną z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami oraz przewlekle chore. W tym roku po raz szósty wypromuje kampanię, która zwraca uwagę na problem niezauważalności blisko 5 mln OzN w Polsce. Kampania pokazuje osoby z niepełnosprawnościami w nietypowych kadrach i kreacjach.
0 1 0 12.12.2023Gaming z nietrafionym marketingiem – tylko 1/6 badanych sądzi, że marki wiedzą, jak komunikować się z graczamiJedynie 16 proc. polskich fanów gamingu i e-sportu jest zdania, że marki rozumieją ich potrzeby i potrafią się dobrze reklamować. Tak wynika z najnowszego badania Frenzy zrealizowanego we współpracy z Kantar Polska.
0 3 0 12.12.2023Wybory, Oppenheimer, Znachor, Beyoncé i memy „bejba” – Google podsumowuje rok w wyszukiwarceTematy polityczne, w szczególności hasła związane z wyborami parlamentarnymi, zdominowały tegoroczne zestawienie „Rok w wyszukiwarce”. Polki i Polacy wyszukiwali również informacje o konflikcie izraelsko-palestyńskim. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się filmy „Oppenheimer” i „Barbie”, z których ostatecznie to ten pierwszy zajął pierwsze miejsce na liście filmowej. Podium zamknęła „Zielona granica” Agnieszki Holland. Nie zabrakło również pytań o popularnego burgera, bambika i o to, co robi marszałek sejmu.