- 1
- 2
Szpakowski i Borek dziękują kibicom w reklamie Tyskiego
Komentatorzy sportowi Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek jako ambasadorzy marki Tyskie dziękują kibicom piłkarskiej reprezentacji Polski. Reklamę przygotowano specjalnie na mecz barażowy Polska – Walia 26 marca.
Przed polskimi piłkarzami, w trwających barażach do Euro 2024, jest mecz z Walijczykami. Tyskie zaprasza do wspólnego kibicowania.
„Za chwile tryumfu i te momenty gorsze, za radość po zwycięstwie i wierność po porażce… […] wszystkim Wam i każdemu z osobna dziękujemy, że możemy być razem, dziękujemy, że jesteśmy na Ty” – mówią w wideo ambasadorzy piwa.
Kreację spotu i działania w digitalu oraz PR przygotowała agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Media zaplanowała i kupiła agencja Zenith.
- 2