Najgorszy zawód świata: moderator social mediaNajgorszy zawód świata: moderator social mediaNajgorszy zawód świata: moderator social mediaNajgorszy zawód świata: moderator social media
Drastyczne materiały z całego świata pod twoją kontrolą (fot. Pixabay)

Najgorszy zawód świata: moderator social media

Najgorszy zawód świata: moderator social media
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Nowy raport New York University, zatytułowany „Who Moderates the Social Media Giants” wskazuje, że brak technologii wcale nie jest głównym problemem moderacji treści mediów społecznościowych. Jest nim outsourcing i optymalizacja, czyli zlecanie moderacji zewnętrznym firmom. Oczywiście po to, żeby ciąć koszty.

Raport dotyczy Instagrama, YouTube’a i Facebooka, ale przedmiotem zainteresowania jest przede wszystkim Facebook. To on wyznacza trendy pozostałym i pozwala wysnuć najwięcej wniosków dla całej branży social media. Jak piszą autorzy raportu, w kontaktach ze wszystkimi platformami napotykali mur. Brak odpowiedzi na pytania dotyczące moderacji, brak możliwości kontaktu z moderatorami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się