Inglot wybrał agencję Lepont
  • 0
  • 1
26.03.2024

Inglot wybrał agencję Lepont

Polska marka kosmetyczna Inglot powierzyła agencji Lepont adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingu, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.

– Współpraca z marką Inglot to dla agencji kolejny etap w rozwijaniu kompetencji PR-owych i influencer marketingowych dla segmentu beauty w Polsce. Mieliśmy okazję pracować z marką już w ubiegłym roku. Jesteśmy przekonani, że projekty, które wspólnie zrealizujemy w 2024, będą wyjątkowym doświadczeniem. Pozwolą nam zbudować stałą obecność mediową marki zgodnie z jej potrzebami i zaplanowaną strategią komunikacji – mówi Kamila Kończak, założycielka i właścicielka agencji Lepont.

Marka jak dotąd prowadziła działania public relations na rynku polskim w ramach własnego zespołu. Umowa z Lepont to pierwsza współpraca marki z agencją PR. Działania komunikacyjne skupią się teraz na:

  • premierach nowych produktów,
  • budowaniu wizerunku marki w mediach,
  • podkreśleniu jej dziedzictwa i naukowego zaplecza,
  • zaakcentowaniu rozbudowanej oferty kosmetyków kolorowych.

– Jesteśmy pewni, że współpraca z agencją Lepont pozwoli nam w najlepszy sposób zrealizować strategię komunikacji zaplanowaną na najbliższe miesiące. Jest to kolejny krok do ugruntowania pozycji marki na polskim rynku. Chcemy, żeby Inglot był pierwszym wyborem konsumentów i konsumentek poszukujących produktów najwyższej jakości i odpowiadających aktualnym trendom – powiedziała Milena Inglot, CMO marki.

  • 1
Inglot

Inglot wybrał Lepont jako swoją pierwszą agencję PR

26 marca 2024