2 1 0 21.03.2025Kultowa reklama „Kopytko” odtworzona w PlushuSieć telefonii komórkowej Plush wykorzystała reklamę „Kopytko” Plusa z 2005 r. Grupa teatralna Mumio powraca, by po dwudziestu latach spróbować odtworzyć jeden z najbardziej rozpoznawalnych spotów w historii reklamy.
0 7 0 20.03.2025Gra typu arkanoid na arkuszu PIT w PDF-ie – kampania 1,5% Fundacji K.I.D.S.Fundacja K.I.D.S. w ramach kampanii „Rozlicz ból” uruchomiła grę w PDF stylizowaną na arkusz PIT. Kampania zwraca uwagę na codzienny ból dzieci chorych na raka.
1 9 0 20.03.2025Puma kampanią „Go Wild” chce zredefiniować markęMarka Puma rozpoczyna kampanię „Go Wild”. Ma to być jej największa i najodważniejsza inicjatywa marketingowa. Puma chce zredefiniować tożsamość swojej marki.
1 3 0 20.03.2025Komputronik z Bartoszem Ostałowskim w trzeciej odsłonie kampanii #SmartNotHardKomputronik połączył siły z Bartoszem Ostałowskim. To jedyny na świecie profesjonalny kierowca sportowy, który prowadzi stopą. Materiał powstał w ramach trzeciej odsłony kampanii #SmartNotHard.
0 1 0 20.03.2025InPost dostarczy „Tygodnik Powszechny” prenumeratorom przez PaczkomatyGrupa InPost w ramach pilotażu będzie dostawcą „Tygodnika Powszechnego”. Firma testuje wejście na rynek dystrybucji prasy przez Paczkomaty.
0 1 0 20.03.2025Polski System Kaucyjny wybrał GlobalSM do obsługi marketingowejPSK SA, operator systemu kaucyjnego w Polsce, nawiązał współpracę z agencją marketingową GlobalSM. Partnerstwo obejmuje realizację strategii komunikacji marketingowej i medialnej.
0 1 0 20.03.2025VML Poland tworzy nową jednostkę biznesową Digital, Commerce & ContentVML Poland tworzy dział Digital, Commerce & Content – który łączy skalowalną produkcję masowych treści digital i commerce z zaawansowanymi rozwiązaniami wspierającymi handel cyfrowy.
0 1 0 19.03.2025DDB i Grupa K+ tworzą agencję marketingu sportowego Sporting AgencySporting Agency ma czerpać z doświadczeń DDB i Grupy K+, w tym należącej do niej agencji badawczo-konsultingowej Sponsoring Insight. Agencja będzie koncentrować się na tworzeniu projektów, które zwiększają rozpoznawalność marek poprzez sport i przekładają się na konkretne efekty biznesowe.
0 2 0 19.03.2025Biuro podróży Itaka sponsorem tytularnym stadionu w OpoluBiuro podróży Itaka, mające swoją siedzibę w Opolu, zostało sponsorem tytularnym stadionu Odry Opole na najbliższe pięć lat. W ramach współpracy Itaka zyska pakiet świadczeń promujących jej markę.
0 1 0 19.03.2025„Mamy dane i co dalej?” – 27 marca webinar Hybrid AcademyJakie badania i analizy warto prowadzić na bieżąco, aby skutecznie poprawić efektywność działań? O tym m.in. będzie mowa 27 marca podczas webinaru Hybrid Academy „Mamy dane i co dalej? Praktyczne podejście do marketingu opartego na danych”. Wydarzenie ma akredytację DIMAQ.