- 1
- 10
Adidas Originals promuje trzy modele butów w kampanii „1000 Back”
Adidas Originals w najnowszej kampanii odnosi się do kulturowego dziedzictwa marki. W spocie pokazuje subkultury, w których modele butów Gazelle, Samba i Handball Spezial miałyby być elementami ich stylu.
Kampania „1000 Back” przywołuje trzy fasony pierwotnie sportowych butów – Gazelle, Samba i Handball Spezial. Początkowo zaprojektowane do piłki nożnej czy ręcznej, niemalże od momentu powstania stały się charakterystycznym symbolem popkultury.
Za zdjęcia i reżyserię filmu odpowiada Vincent Haycock. W główną rolę wciela się Carlisle Aikens, profesjonalny skater i członek Adidas Skate Team. W spocie pokazano codzienność z perspektywy jego bohatera, jak i historii innych ludzi czy subkultur, dla których znak Trefoil stał się symbolem ich tożsamości kulturowej.
Kampania jest kontynuacją wdrożonej w 2023 r. nowej globalnej idei kreatywnej Adidas Originals
Komunikację video uzupełnia seria zdjęć demonstrujących różnorodność ludzi i ich charakterów. Każda z tych osób, stylizując te klasyki w sobie charakterystyczny sposób, tworzy nowe, oryginalne historie i umieszcza te modele butów w różnych sytuacjach.
Wraz z filmem i materiałami wizualnymi kampanii wystartowała specjalna cyfrowa platforma. Prezentuje treści tworzone przez użytkowników. Marka zachęca fanów promowanych modeli butów do publikowania swoich stylizacji i oznaczania ich hasztagami #Samba, #Gazelle i #Spezial.
- 10