„1000 Back”: kampania 3 modeli Adidas Originals - Marketing przy Kawie
Adidas Originals promuje trzy modele butów w kampanii „1000 Back”
  • 1
  • 10
26.03.2024

Adidas Originals promuje trzy modele butów w kampanii „1000 Back”

Adidas Originals w najnowszej kampanii odnosi się do kulturowego dziedzictwa marki. W spocie pokazuje subkultury, w których modele butów Gazelle, Samba i Handball Spezial miałyby być elementami ich stylu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55847 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 marca 2024