Makro Polska z kampanią jubileuszową - Marketing przy Kawie
„Zmieniło się wszystko. No, prawie wszystko” – jubileuszowa kampania Makro
  • 2
  • 3
26.03.2024

„Zmieniło się wszystko. No, prawie wszystko” – jubileuszowa kampania Makro

Trwa jubileuszowa kampania Makro Polska z okazji 30-lecia działalności firmy na polskim rynku. Kampania pod hasłem „Zmieniło się wszystko. No, prawie wszystko” ma charakter nostalgiczny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55833 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 marca 2024

25 marca 2024