„Zmieniło się wszystko. No, prawie wszystko” – jubileuszowa kampania Makro
  • 2
  • 3
26.03.2024

„Zmieniło się wszystko. No, prawie wszystko” – jubileuszowa kampania Makro

Trwa jubileuszowa kampania Makro Polska z okazji 30-lecia działalności firmy na polskim rynku. Kampania pod hasłem „Zmieniło się wszystko. No, prawie wszystko” ma charakter nostalgiczny.

„Zmieniło się wszystko. No, prawie wszystko” to hasło najnowszej kampanii prowadzonej przez sieć hurtowni Makro Polska z okazji 30-lecia działalności na polskim rynku. Jej celem jest pokazanie procesu zmian, jakie firma przeszła od momentu otwarcia swojej pierwszej hali w 1994 r.

Zaprezentowani w niej klienci wspominają pierwsze lata działalności firmy na polskim rynku. Motywem przewodnim kampanii jest nawiązanie do minimalnego wzrostu dzieci uprawniającego do wejścia do hali. Aspekt ten pojawił się w również w powstałym na potrzeby kampanii spocie ukazującym wspomnienia dzisiejszego przedsiębiorcy. Jego marzeniem w dzieciństwie było osiągnięcie wymaganego wzrostu, aby móc wspólnie z rodzicami wejść na zakupy do hali.

Drugim elementem kampanii są prawdziwe historie pierwszych klientów sieci, zaprezentowane w kilkuminutowych filmach. Zawierają one wspomnienia właścicieli lub prezesów firm z różnych sektorów gospodarki, którzy opisują rozwój swoich biznesów na przestrzeni ostatnich trzydziestu lat.

Kampania jest realizowana w mediach społecznościowych (Facebook i YouTube) oraz w kanale display. Za opracowanie idei kreatywnej odpowiadała agencja Beeffective.pl.

  • 3
Jubileuszowa kampania Makro Polska

Jubileuszowa kampania Makro Polska

Jubileuszowa kampania Makro Polska
Jubileuszowa kampania Makro Polska

26 marca 2024

25 marca 2024