Sieć sklepów Aldi wybrała agencję PZL
  • 0
  • 1
27.03.2024

Sieć sklepów Aldi wybrała agencję PZL

Aldi Polska w wyniku przetargu podjął decyzję o rozpoczęciu współpracy z agencją PZL.

Współpraca obejmie wdrożenie nowej strategii komunikacji i działań 360 stopni, dotyczących jednej z kluczowych kategorii produktowych detalisty.

– Z klientami z kategorii retailowej pracujemy od wielu lat. Z jednej strony zawsze jest to olbrzymie zadanie organizacyjne dla agencji, a z drugiej duże wyzwanie kreatywno-twórcze. Natomiast w PZL-u takie wyzwania lubimy najbardziej, dlatego niezmiernie cieszymy się na tę współpracę. Efekty wkrótce – zapowiada Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający PZL.

  • 1
Aldi wybiera PZL

Aldi wybiera PZL

 

 

27 marca 2024

26 marca 2024