- 2
- 1
Międzynarodowa kampania sonicznych szczoteczek Oclean z wykorzystaniem AI
Oclean to marka oferująca soniczne szczoteczki do zębów. Właśnie wchodzi na europejskie rynki (Polska, Niemcy, Czechy, Hiszpania, Węgry). W kampanii wystąpiło sześcioro influencerów z pięciu krajów.
W spocie Oclean wzięło udział sześcioro influencerów z pięciu krajów (Polski, Niemiec, Czech, Hiszpanii i Węgier):
- @yelisavietareal,
- @silky.zigzag,
- @petruskaa.a,
- @szhakal,
- @dance_sfinks_official.
Ich całościowy zasięg to ponad 10 mln obserwujących. Każdy z nich reprezentuje jedną z branż: beauty, lifestyle, taniec, technologie, moda oraz sztuczna inteligencja. W kampanii każdy prezentuje wybraną korzyść, jaką daje reklamowany produkt – od wspomagania głosowego wykorzystującego technologię AI po design.
Żaden z twórców nie musiał fizycznie uczestniczyć w procesie produkcyjnym reklamy
Ich podobizny stworzyła firma Humanverse za pomocą skanowania 3D i technologii AI. W projekt zaangażowana została również wirtualna influencerka Meta_Queen (która niedawno wzięła udział w kampanii sieci perfumerii Douglas).
Za koncept, realizację kampanii, współpracę i dobór influencerów z pięciu krajów oraz przygotowanie materiałów na wyżej wymienione rynki odpowiada agencja Cut The Mustard. Całość powstała we współpracy realizacyjnej z domem produkcyjnym Graffiti Films, a także z Humanverse odpowiedzialnym za powstanie Meta Queen wykorzystanej w spocie.
- 1