Międzynarodowa kampania sonicznych szczoteczek Oclean z wykorzystaniem AI
  • 2
  • 1
26.03.2024

Międzynarodowa kampania sonicznych szczoteczek Oclean z wykorzystaniem AI

Oclean to marka oferująca soniczne szczoteczki do zębów. Właśnie wchodzi na europejskie rynki (Polska, Niemcy, Czechy, Hiszpania, Węgry). W kampanii wystąpiło sześcioro influencerów z pięciu krajów.

W spocie Oclean wzięło udział sześcioro influencerów z pięciu krajów (Polski, Niemiec, Czech, Hiszpanii i Węgier):

  • @yelisavietareal,
  • @silky.zigzag,
  • @petruskaa.a,
  • @szhakal,
  • @dance_sfinks_official.

Ich całościowy zasięg to ponad 10 mln obserwujących. Każdy z nich reprezentuje jedną z branż: beauty, lifestyle, taniec, technologie, moda oraz sztuczna inteligencja. W kampanii każdy prezentuje wybraną korzyść, jaką daje reklamowany produkt – od wspomagania głosowego wykorzystującego technologię AI po design.

Żaden z twórców nie musiał fizycznie uczestniczyć w procesie produkcyjnym reklamy

Ich podobizny stworzyła firma Humanverse za pomocą skanowania 3D i technologii AI. W projekt zaangażowana została również wirtualna influencerka Meta_Queen (która niedawno wzięła udział w kampanii sieci perfumerii Douglas).

Za koncept, realizację kampanii, współpracę i dobór influencerów z pięciu krajów oraz przygotowanie materiałów na wyżej wymienione rynki odpowiada agencja Cut The Mustard. Całość powstała we współpracy realizacyjnej z domem produkcyjnym Graffiti Films, a także z Humanverse odpowiedzialnym za powstanie Meta Queen wykorzystanej w spocie.

  • 1
Międzynarodowa reklama Oclean

Reklamy szczoteczek Oclean z postaciami influencerów wygenerowanymi przez AI

26 marca 2024