Międzynarodowa kampania Oclean z użyciem AI - Marketing przy Kawie
Międzynarodowa kampania sonicznych szczoteczek Oclean z wykorzystaniem AI
  • 2
  • 1
26.03.2024

Międzynarodowa kampania sonicznych szczoteczek Oclean z wykorzystaniem AI

Oclean to marka oferująca soniczne szczoteczki do zębów. Właśnie wchodzi na europejskie rynki (Polska, Niemcy, Czechy, Hiszpania, Węgry). W kampanii wystąpiło sześcioro influencerów z pięciu krajów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 marca 2024