Nowa zmiana w algorytmie Google od marca – jak dostosować stronę po zmianie w Core Web Vitals?Nowa zmiana w algorytmie Google od marca – jak dostosować stronę po zmianie w Core Web Vitals?Nowa zmiana w algorytmie Google od marca – jak dostosować stronę po zmianie w Core Web Vitals?Nowa zmiana w algorytmie Google od marca – jak dostosować stronę po zmianie w Core Web Vitals?
Od marca w CWV zamiast FID będzie INP. Wiesz, o co chodzi? (fot. ThisIsEngineering/Pexels)

Nowa zmiana w algorytmie Google od marca – jak dostosować stronę po zmianie w Core Web Vitals?

Nowa zmiana w algorytmie Google od marca – jak dostosować stronę po zmianie w Core Web Vitals?
Maciej Dobkowicz

Maciej Dobkowicz

-

SEO expert, Cube Group

Maciej Dobkowicz

Maciej Dobkowicz

SEO expert
Cube Group

Zajmuje się kompleksową realizacją projektów SEO, w tym koordynacją działań z zakresu content marketingu i link buildingu. Z branżą SEO związany od 2010 r., ma bogate doświadczenie w zakresie audytów oraz optymalizacji SEO stron i sklepów internetowych. Realizował kampanie SEO dla witryn internetowych takich marek jak Beckers, Tikkurila, Ceneo, Biotebal i Möller’s.

O pozycji zajmowanej przez daną stronę w wyszukiwarce Google decyduje wiele czynników, które analizuje specjalny algorytm. Jest on oczywiście pilnie strzeżoną tajemnicą, jednak od czasu do czasu Google przedstawia różnego typu wytyczne i zalecenia dla developerów i marketerów przy okazji jego niektórych aktualizacji. Tak było wcześniej przed „Mobile Friendly Update” czy aktualizacją dla szyfrowania stron HTTPS, a ostatnio w związku z nowymi wskaźnikami Core Web Vitals.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja