0 5 0 0 0 31.10.2022„Nastrojowe kolory Polski” – akcja marki Mercedes-BenzOd 28 października do 12 listopada fasada jednego z pięter siedziby Mercedes-Benz w Warszawie, a także konstrukcja z modelem nowej klasy T między 19:00 a 24:00 będą podświetlane na różne kolory. Dobór kolorów odbywa się na podstawie śledzenia emocji dominujących w mediach społecznościowych.
1 3 0 0 0 31.10.2022Pekao promuje ofertę dla mikrofirmBank Pekao SA wystartował z kampanią telewizyjną oferty dla mikroprzedsiębiorców. Klienci biznesowi, którzy założą konto na preferencyjnych warunkach, mogą otrzymać w ciągu pół roku nawet 2000 zł. Dodatkowo bank oferuje bezterminowo bezpłatne konto firmowe oraz bezpłatny terminal płatniczy na dwa lata.
0 1 0 0 0 31.10.2022 Artykuł Partnera50 style poszerza asortyment o markę Fila oraz Champion Koncept 50 style istnieje na polskim rynku od blisko 30 lat. Jest wyłącznym dystrybutorem brandów Umbro czy Lotto, a także producentem marek własnych – takich, jak Feewear lub UP8. Z roku na rok stale poszerza swoją działalność, funkcjonując obecnie także w Czechach, Słowacji, Litwie i Rumunii. W tym roku można zobaczyć nie tylko odświeżoną strategię multibrandu, ale także znaczne powiększenie asortymentu o produkty Fila oraz Champion.
1 1 0 0 0 30.10.2022Raper i pracownicy agencji nagrali dla marki Durex piosenkęRaper That Kid CG nagrał dla marki prezerwatyw Durex piosenkę promującą bezpieczny seks i podważającą mit, że „większe jest lepsze". W klipie wystąpili pracownicy agencji obsługującej markę.
0 2 0 0 0 29.10.2022Elon Musk przejął Twittera. Chce, by stał się „najbardziej szanowaną platformą reklamową”Elon Musk przejął Twittera. Jednym z jego pierwszych posunięć było zwolnienie kilku menedżerów. Musk stwierdził, że chce uczynić z Twittera „najbardziej szanowaną platformę reklamową”.
0 2 0 0 0 29.10.2022Stokenizowana sztuka w świecie metaverse – w wirtualnej Galerii PeoPayTokeny z pracami Kai Renkas, wykonanymi na 25-lecie bankowości prywatnej Pekao będzie można zobaczyć w Galerii PeoPay. To wirtualna przestrzeń zlokalizowana w Eska World. Oprócz NFT znajdują się tam też animacje i gra interaktywna.
0 1 0 0 0 29.10.2022Tylko co czwarty Polak zamierza aktywnie działać na rzecz równych szans w społeczeństwie. Badanie Ipsos i Sustainable Brands PolandDziałania związane z zaangażowaniem społecznym, takie jak zwiększanie równości i szans, wspieranie kobiet i dziewcząt oraz aktywne głosowanie, są dla Polaków o wiele mniej ważne niż troska o klimat oraz oszczędzanie zasobów do życia. Takie wyniki przyniosło badanie Sustainable Brands Poland oraz Ipsos.
0 8 0 0 0 28.10.2022Radio Złote Przeboje z nowym logo i kampanią „Dobre na wszystko”2022 to wyjątkowy rok dla Radia Złote Przeboje, które obchodzi w nim 25. urodziny. Z tej okazji od piątku, 28 października stacja prezentuje odmienione logo i kolorystykę. Nowa komunikacja wizualna podkreśla charakter Radia Złote Przeboje jako nowoczesnej rozgłośni grającej energetyczną, sprawdzoną muzykę na każdą porę dnia.
1 3 0 0 0 28.10.2022Kampania McSpicy – kolejnej pikantnej pozycji w menu McDonald’s12 października w ofercie McDonald’s w Polsce zadebiutował burger McSpicy. To marynowany na ostro kawałek piersi z kurczaka w panierce z dodatkiem sosu i sałaty. Wszystko to w bułce z sezamem. Spot tej nowości ma wydźwięk wyzwania dla amatora ostrych smaków: „Dasz radę?”.
1 1 0 0 0 28.10.2022„Bezpieczny senior. Stop manipulacji, nie daj się oszukać” – piąta edycja kampanii„Głos Seniora” przestrzega seniorów przed manipulacją i demaskuje najnowsze techniki oszustw. W tym roku została zainaugurowana piąta edycja kampanii. Udział w niej bierze Honorowa Ambasadorka „Głosu Seniora” – DJ Wika, Wirginia Szmyt, najstarsza didżejka w Europie.