0 1 0 0 0 2.03.2020Wideo na Facebooku: średni czas oglądania filmu w IV kwartale 2019 r. to zaledwie 4,57 sekundyUżytkownicy Facebooka obejrzeli średnio tylko 4,57 sekundy filmu wideo podsuniętego im przez algorytm. Bez względu na format zobaczyli do końca zdecydowanie więcej filmów trwających krócej niż 30 sekund. Filmy dłuższe wypadały jednak lepiej niż te średniej długości. Takie są wyniki badania firmy Socialbakers, która sprawdziła fan pages marek.
1 1 0 0 0 2.03.2020Wawel promuje Królewskie Mleczko jako „Lekkość na okrągło”Marka Wawel rozpoczęła kampanię promującą produkt wprowadzony niedawno na rynek: Królewskie Mleczko Waniliowe. Przygotowano kampanię telewizyjną i kinową.
0 8 0 0 0 2.03.2020Marka &Other Stories i osiem portretów na Dzień KobietZ okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet marka odzieży i akcesoriów &Other Stories poprosiła 9 fotografek, by stanęły przed własnymi obiektywami. Bohaterki projektu stworzyły serię autoportretów, które mają skłaniać do refleksji nad wyrażaniem siebie w najbardziej autentyczny sposób. Zachęcają też inne kobiety do zrobienia tego samego: własnymi zdjęciami i opowieściami.
0 1 0 0 0 2.03.2020Publicis Groupe konsoliduje kompetencje commerceDo struktury Publicis Commerce Polska został włączony zespół zarządzany przez Pawła Wojciechowskiego, który funkcjonował dotychczas w ramach agencji marketingu efektywnościowej Performics. Tym samym zakończono proces integracji kompetencji commerce w obrębie Grupy Publicis. To kolejny krok do pełnego wdrożenia modelu „Power of One” w naszym kraju.
0 1 0 0 0 2.03.2020Apple nie chce, by filmowe czarne charaktery używały jego produktówApple nie zgadza się, by filmowi negatywni bohaterowie używali produktów marki – podaje portal Cyfrowa.rp.pl. Ma to źle wpływać na wizerunek brandu.
0 2 0 0 0 2.03.2020Gdzie po kosmetyki? Drogerie liderem. Badanie Payback Opinion PollGdzie najchętniej wybieramy artykuły z branży kosmetycznej? Jak wynika z badania Payback Opinion Poll, na pierwszym miejscu stawiamy drogerie.
1 3 0 0 0 2.03.2020Quebonafide zmienił image i promuje trasę koncertową, nawiązując do starego WindowsaRaper Quebonafide zaprezentował swój nowy wizerunek. Kilka dni później rozpoczął promocję nowej trasy koncertowej. Nawiązuje w niej do starej wersji systemu Windows.
0 4 0 0 0 2.03.2020Youtuber Tromba w kampanii New BalanceMarka New Balance rozpoczęła kampanię promującą najnowsze wersje kolorystyczne modelu 997 Sport. Przy okazji premiery do współpracy zaproszony został Mateusz Trąbka, znany na YouTube jako Tromba.
1 1 0 0 0 2.03.2020Polsat w spocie wiosennej ramówki „włącza emocje”Polsat zaprezentował spot promujący ramówkę na wiosnę 2020 r. Motywem przewodnim jest włączanie emocji za pomocą kolorów, dzięki którym czarno-białe otoczenie ożywa.
0 1 0 0 0 2.03.2020eObuwie.pl wybrało Havas Media do obsługi mediowejW przetargu na obsługę mediową marek z portfolio firmy eObuwie.pl zwyciężyła agencja mediowa Havas Media. Do jej zadań należy koordynacja planowania i zakupu mediów w Polsce i na siedmiu innych rynkach europejskich.