1 1 0 27.10.2023Wojciech Baranowski i influenerzy w piosence „Wróć” promują Alior BankPiosenka „Wróć” z udziałem artysty Wojciecha Baranowskiego, producenta Łukasza Dowgiałły (Luxona) oraz znanych influencerów promuje usługę Alior Pay.
0 1 0 27.10.2023Agencja OneMulti z pięcioma nagrodami w konkursie PRGN Awards 202320 października podczas gali w San Francisco ogłoszono zwycięzców tegorocznej edycji konkursu PRGN Awards. Agencja OneMulti za działania dla takich klientów jak DB Schenker, Volkswagen i Michael Page otrzymała 5 statuetek, w tym 3 złote, 1 srebrną i 1 brązową. Wynik plasuje firmę na drugim miejscu pod względem liczby zdobytych złotych nagród w tegorocznej edycji konkursu.
0 1 0 27.10.2023Salesforce Shopping Index Q3 2023 – kupujący grają na zwłokęDane Salesforce pokazują, że konsumenci pozostają lojalni wobec swoich marek, ale czekają na obniżki cen i promocje.
0 3 0 27.10.2023STS w kampanii wyborczej zrealizował akcję typowania wyników wyborów parlamentarnychZakłady polityczne stały się w październiku głównym źródłem pozyskiwania nowych graczy przez STS. Pomogła w tym kampania marketingowa. Objęła współpracę z influencerami i afiliantami, social media, e-mail marketing oraz content marketing.
0 1 0 27.10.2023Konsumenci nie oszczędzają na cyfrowych usługach dla domu – badanie EYTegoroczna edycja badania EY „Decoding the digital home” pokazuje, że wzrost kosztów utrzymania nie wpłynął znacząco na wydatki gospodarstw domowych dotyczące usług takich jak internet szerokopasmowy, łączność mobilna czy streaming. Jedynie 16% respondentów ograniczyło środki przeznaczane na ten cel.
0 1 0 27.10.2023Wystartowała nowa edycja programu Carlsberg Polska „Trzeźwo myślę”Carlsberg Polska rusza z nową odsłoną programu promującego odpowiedzialną konsumpcję alkoholu – „Trzeźwo myślę”. Działania wspiera marka piwa Carlsberg.
0 3 0 27.10.2023Powstał Art Corner by Porsche Centrum PoznańPorsche Centrum Poznań wraz z Uniwersytetem Artystycznym w Poznaniu, domem aukcyjnym Desa Unicum oraz Short Waves Festival (Fundacja Edukacji Kulturalnej Ad Arte) ruszają z nowym, wspólnym projektem. Art Corner by Porsche Centrum Poznań to przestrzeń, której celem jest promocja sztuki, designu i młodych twórców. W ramach inicjatywy zaplanowano spotkania, wystawy, warsztaty i pokazy filmowe.
0 1 0 27.10.2023Polacy chcą kupować odpowiedzialnie – raport e-Izby „Odpowiedzialny e-commerce”Znajomość pojęć związanych ze zrównoważonym rozwojem wciąż nie jest wśród polskich konsumentów wysoka. Czym jest etyka w e-commerce potrafi opisać 17% badanych osób. Czym jest zrównoważony rozwój lub społecznie odpowiedzialny biznes wie 13%. Internauci jednak wiedzą, czego od e-commerce oczekują i jak muszą postępować e-firmy, aby to od nich chcieli kupować.
4 5 0 26.10.2023Sanah z własną linią trzech produktów w ŻabceOd 25 października Żabka oferuje „Ucztę na wynos z Sanah” w ramach kolejnej odsłony akcji „Głodny”. Artystka opracowała autorskie focaccini, kanapkę oraz sałatkę z kuskusem perłowym i cukinią. Wszystkie łączy nuta smakowa róży.
1 1 0 26.10.2023Pepco rozpoczęło kampanię „Dom zaczyna się od serca”Kampania Pepco ma zachęcić do rozmów z bliskimi, szczególnie na trudne tematy. Jak wskazują badania przeprowadzone na zlecenie marki, w co trzeciej rodzinie w Polsce nie mówi się o problemach, a o emocjach i uczuciach rozmawia z bliskimi tylko 24% młodych osób.