0 1 0 0 0 1.03.2023Ekologia i CSR sieci handlowych mniej ważne. Liczy się cena i szybkość zakupu – badanie KantaraWyniki badania pracowni Kantar Polska pokazują, jak w ostatnim roku zmieniła się struktura konsumencka. Zmalała grupa rozważnych i pragmatycznych shopperów, którzy starają się jak najtaniej kupować markowe produkty. Przybyło klientów z przymusu i cenoholików.
0 2 0 0 0 1.03.2023Ukazała się najnowsza edycja „Przewodnika po content marketingu” IAB PolskaCo jest najtrudniejszym elementem działań content marketingowych? Czy klienci chętnie podejmują działania contentowe i jakie mają względem nich oczekiwania? Tego wszystkiego można dowiedzieć się z najnowszego „Przewodnika po content marketingu”, przygotowanego przez Grupę Roboczą Content Marketing i Reklama Natywna IAB Polska.
1 3 0 0 0 1.03.2023Gra z hakerem podczas koncertu Paliona na Robloksie – ING uczy o cyberbezpieczeństwieNiespodziewany atak hakera przerwał koncert Paliona – jutubera, który wystąpił w Mieście ING na platformie Roblox z okazji uruchomienia drugiego sezonu gry. W ten sposób rozpoczęła się kampania uświadamiająca dzieciom wagę cyberbezpieczeństwa.
1 4 0 0 0 1.03.2023Trójwymiarowa reklama Pepsi w centrum WarszawyPepsi uruchomiło reklamę 3D w centrum Warszawy. Główny bohater serii reklam „Psst! Czas na film” próbuje złapać pepsi, przerzucając napój między ekranami. Ogromne puszki napoju wyświetlane na ekranie LED sprawiają wrażenie wysuwania się poza krawędzie telebimu.
1 2 0 0 0 1.03.2023Maybelline New York wykorzystuje awatara do wprowadzenia na rynek tuszu do rzęsAwatar Maybelline o imieniu May będzie promował nowy tusz do rzęs Falsies Surreal Extensions. Wesprze globalną kampanię marki z modelką Gigi Hadid.
0 1 0 0 0 1.03.2023Samochody elektryczne według Polaków – badanie MindshareAgencja mediowa Mindshare zbadała nastawienie Polaków do samochodów elektrycznych. Raport „Elektryki oczami Polaków” pokazuje, jak postrzegane są tego typu pojazdy, jakie atrybuty są im przypisywane oraz jak widziani są ich użytkownicy.
1 1 0 0 0 1.03.2023„Mega Vega” w najnowszej kampanii TymbarkuW ramach nowej kampanii zachęcającej do „picia warzyw” marka Tymbark stworzyła spot utrzymany w teledyskowym tempie. Jego bohaterowie „czują się vega dobrze”, bawią się nowymi produktami i składnikami, podkreślając tym samym główną ideę Tymbarku: „Kochaj życie”.
1 2 0 0 0 1.03.2023„Dream Team” – Vorwerk Polska startuje z nową kampanią systemu Kobold VK7Wystartowała kampania reklamowa nowego systemu do utrzymania czystości Kobold VK7. Vorwerk to właściciel m.in. marki Thermomix.
0 4 0 0 0 27.02.2023Mistrzyni świata w speed climbingu ambasadorką marki MammutDo teamu sportowców wspieranych przez markę strojów i sprzętu sportowego Mammut dołączyła Aleksandra Mirosław. Szwajcarski gigant został partnerem technicznym multimedalistki oraz rekordzistki świata we wspinaczce na czas, umacniając swoją pozycję światowego lidera w branży outdoorowej.
0 2 0 0 0 27.02.2023Fałszywe opinie w internecie – kolejna kara oraz postępowanie UOKiKPrezes UOKiK nałożył na Agencję City Damian Trzciński z Poznania karę w wysokości 40 tys. zł za handel nieprawdziwymi recenzjami w internecie. Umieszczane przez przedsiębiorcę opinie wprowadzały konsumentów w błąd co do reputacji firm oraz oferowanych przez nie produktów i usług. Zarzuty za podobne praktyki wysunięto wobec firmy J&J Jakub Brożyna z Rzeszowa. Przedsiębiorcy grozi kara do 10 proc. obrotu.