„Dream Team” – Vorwerk Polska startuje z nową kampanią systemu Kobold VK7
  • 1
  • 2
1.03.2023

„Dream Team” – Vorwerk Polska startuje z nową kampanią systemu Kobold VK7

Wystartowała kampania reklamowa nowego systemu do utrzymania czystości Kobold VK7. Vorwerk to właściciel m.in. marki Thermomix.

Vorwerk Polska startuje z szeroko zakrojoną kampanią reklamową, która rusza pod hasłem „Dream Team”.

Zakres kampanii obejmuje różne formaty reklamowe, w tym działania w mediach społecznościowych czy współprace z influencerami. Kampania ukazuje swobodę w użytkowaniu systemu przez różne osoby, bez względu na wiek czy płeć.

  • 2
Kobold Dream Team

Kobold Dream Team

Kobold Dream Team

27 lutego 2023

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
27.02.2023

Fałszywe opinie w internecie – kolejna kara oraz postępowanie UOKiK

Prezes UOKiK nałożył na Agencję City Damian Trzciński z Poznania karę w wysokości 40 tys. zł za handel nieprawdziwymi recenzjami w internecie. Umieszczane przez przedsiębiorcę opinie wprowadzały konsumentów w błąd co do reputacji firm oraz oferowanych przez nie produktów i usług. Zarzuty za podobne praktyki wysunięto wobec firmy J&J Jakub Brożyna z Rzeszowa. Przedsiębiorcy grozi kara do 10 proc. obrotu.