Vorwerk Polska startuje z kampanią Kobolda - Marketing przy Kawie
„Dream Team” – Vorwerk Polska startuje z nową kampanią systemu Kobold VK7
  • 1
  • 2
1.03.2023

„Dream Team” – Vorwerk Polska startuje z nową kampanią systemu Kobold VK7

Wystartowała kampania reklamowa nowego systemu do utrzymania czystości Kobold VK7. Vorwerk to właściciel m.in. marki Thermomix.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55925 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 lutego 2023

  • 0
  • 2
  • 0
27.02.2023

Fałszywe opinie w internecie – kolejna kara oraz postępowanie UOKiK

Prezes UOKiK nałożył na Agencję City Damian Trzciński z Poznania karę w wysokości 40 tys. zł za handel nieprawdziwymi recenzjami w internecie. Umieszczane przez przedsiębiorcę opinie wprowadzały konsumentów w błąd co do reputacji firm oraz oferowanych przez nie produktów i usług. Zarzuty za podobne praktyki wysunięto wobec firmy J&J Jakub Brożyna z Rzeszowa. Przedsiębiorcy grozi kara do 10 proc. obrotu.