0 1 0 0 0 27.02.2023Eurozet w Grupie Agora27 lutego 2023 r. sąd drugiej instancji podtrzymał bezwarunkową zgodę na przejęcie kontroli nad Eurozet Sp. z o.o. przez Agorę. W ślad za tym spółka sfinalizowała swoją największą w historii inwestycję w media. Na mocy podpisanej tego samego dnia umowy stała się właścicielem kontrolnego pakietu udziałów spółce Eurozet.
0 5 0 0 0 27.02.2023Nokia ma nowe logo. HMD wraca z produkcją do Europy26 lutego Nokia ogłosiła plany zmiany tożsamości oraz nowe logo. Następuje to po raz pierwszy od prawie sześćdziesięciu lat. Producent sprzętu telekomunikacyjnego koncentruje się obecnie na agresywnym wzroście.
0 1 0 0 0 27.02.2023Polacy ograniczyli zakupy kosmetyków – badanie GfKKupując kosmetyki, polscy konsumenci wybierają głównie oferty korzystne cenowo. Największą popularnością cieszą się więc artykuły kupowane na promocjach lub oznakowane logo marek własnych. Wartość rynku wynosi obecnie 8,8 mld zł i rośnie przede wszystkim dzięki inflacji. Ilościowo kupujemy bowiem nieco mniej niż przed rokiem. Takie dane płyną z najnowszych analiz Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia.
0 4 0 0 0 27.02.2023Georgina Rodriguez globalną ambasadorką NeonailModelka Georgina Rodriguez (partnerka Cristiano Ronaldo) będzie promować lakiery hybrydowe.
2 1 0 0 0 27.02.2023„Razem możemy więcej 2” – kontynuacja kampanii Atlasa z 12 mln wyświetleńFilm promujący drugą część kampanii marki Atlas „Razem możemy więcej” odtworzono na YouTube ponad 12 mln razy w 2 miesiące. Obecna reklama, jak i poprzednia, obrazuje codzienność branży budowlanej.
0 1 0 0 0 26.02.2023Co trzeci Polak gorzej się odżywia ze względu na ceny – badanie InquiryZdrowe odżywianie stanowi ważny lub bardzo ważny aspekt życia dla 80% Polaków. Dla ponad połowy Polaków barierą dla zdrowszego jedzenia są wysokie ceny zdrowszych i wyższej jakości produktów. Firma Inquiry po raz kolejny zrealizowała projekt badawczy dotyczący zdrowego odżywiania Polaków.
0 3 0 0 0 26.02.2023Wystartowało głosowanie w plebiscycie Ad Wo/Man 2022Do 8 marca przedstawiciele agencji reklamowych, mediowych, interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych mogą głosować na kandydatki i kandydatów do zdobycia nagród Ad Wo/Man. To już jedenasta edycja tego konkursu.
2 1 0 0 0 25.02.2023„Więcej warzyw jedz” – sosy Łowicz mają swój boysbandW kontynuacji kampanii sosów Łowicz marka stworzyła własny boysband. Łowicz Boys tworzą czterej influencerzy oraz Stachursky.
0 6 0 0 0 25.02.2023Dark patterns – KE wykryła je w 148 z 399 skontrolowanych sklepów internetowychPrawie 40 proc. badanych stron e-commerce stosuje praktyki manipulacyjne, aby wykorzystać podatność konsumentów lub ich oszukać. Tak wykazało badanie Komisji Europejskiej i krajowych organów ds. ochrony konsumentów z 23 państw członkowskich, Norwegii i Islandii.
2 2 0 0 0 25.02.2023Kampania reklamowa śmietan z PiątnicyOSM Piątnica rozpoczyna kampanię reklamową swoich śmietan: 18% i 30%. Celem jest podkreślenie zalet produktów oraz umocnienie wizerunku Piątnicy jako lidera rynku w kategorii śmietan.