- 1
- 4
Trójwymiarowa reklama Pepsi w centrum Warszawy
Pepsi uruchomiło reklamę 3D w centrum Warszawy. Główny bohater serii reklam „Psst! Czas na film” próbuje złapać pepsi, przerzucając napój między ekranami. Ogromne puszki napoju wyświetlane na ekranie LED sprawiają wrażenie wysuwania się poza krawędzie telebimu.
Realizowana od początku stycznia kampania marki Pepsi „Psst! Czas na film” została wzbogacona o lokalną część – spot 3D na ekrany digital out of home. W Warszawie można go oglądać na narożnym ekranie przy hotelu Marriott w Warszawie.
W spocie 3D widzimy tylko dłonie głównego bohatera reklam Pepsi. Próbuje on złapać puszki, przerzucając je między ekranami. W końcu wyciąga dłoń wprost w kierunku widzów. Łapie produkt i zabiera go z ekranu.
Narożny ekran przy hotelu Marriott to jedyny nośnik w Polsce, który pozwala na osiągnięcie efektu trójwymiarowości. Jego łączna powierzchnia to 280 m2.
Najnowsza reklama 3D dla PepsiCo Polska to kolejna współpraca Screen Network i warszawskiego studia Platige Image. To ostatnie wyspecjalizowało się w tworzeniu i adaptacji treści reklamowych w formacie 3D DOOH.
Spot 3D został zrealizowany przez dom mediowy PHD Media Direction na zlecenie PepsiCo Polska. Materiały 3D przygotowało Platige Image. Za realizację kampanii odpowiada Polsat Media i Screen Network.
- 4