Kilka słów o brand purpose – rozliczmy się z kłopotliwym mitem [Nauki i nauczki dziadka]Kilka słów o brand purpose – rozliczmy się z kłopotliwym mitem [Nauki i nauczki dziadka]Kilka słów o brand purpose – rozliczmy się z kłopotliwym mitem [Nauki i nauczki dziadka]Kilka słów o brand purpose – rozliczmy się z kłopotliwym mitem [Nauki i nauczki dziadka]
Brand purpose nie jest obowiązkowy w budowaniu marki. Nic na siłę! (fot. Pixabay)

Kilka słów o brand purpose – rozliczmy się z kłopotliwym mitem [Nauki i nauczki dziadka]

Kilka słów o brand purpose – rozliczmy się z kłopotliwym mitem [Nauki i nauczki dziadka]
Ewa Sulewska

Ewa Sulewska

-

head of content, Dziadek do orzechów

Ewa Sulewska

Ewa Sulewska

head of content
Dziadek do orzechów

Pracowała z takimi markami jak Lajkonik, Netflix, Ben & Jerry’s, Coccolino czy Pierre Cardin.

Muszę przyznać, że praca nad tym tekstem wywołała we mnie wiele emocji. Na potrzeby artykułu rozmawiałam z kilkunastoma osobami, zarówno zajmującymi się zawodowo marketingiem, jak i spoza branży. Przeczytałam mnóstwo wyników badań i przeprowadziłam kilka eksperymentów. Ale czy udało mi się odpowiedzieć na pytanie: czy brand purpose naprawdę działa? Sprawdźmy!

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja