Marshall McLuhan powiedział, że każde nowe medium wchłania stare media jako swoje własne treści. Tak jak film wchłonął malarstwo, teatr czy muzykę, tak Mark Zuckerberg, powołując do życia Meta, ogłosił gotowość Metaverse do wchłonięcia obecnych ekosystemów treści i danych opartych na płaskich, dwuwymiarowych doświadczeniach użytkownika.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Już samo zawłaszczenie pojęcia Metaverse w brandingu jest odważną decyzją strategiczną. Metaverse to cyfrowy paradygmat pochłaniający coraz więcej elementów naszego życia. Łączy w sobie rozległą sieć codziennych doświadczeń i aktywności – począwszy od rozrywki, przez e-commerce, social media, aż po aktywność zawodową.
Budowniczowie tej przestrzeni mają więc szansę ustalić reguły gry, które będą sprzyjać osiąganiu bardzo poważnych korzyści, a przy tym określą przyszły kształt ekonomii i na dobre odmienią modele społeczne.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.