Maybelline New York Stories – multimedialny pop-up marki
  • 0
  • 20
13.05.2022

Maybelline New York Stories – multimedialny pop-up marki

12 maja wystartowało widowisko multimedialne Maybelline New York Stories. Ma pozwolić uczestnikom na poczucie wszystkimi zmysłami klimatu Nowego Jorku.

Pop-up Maybelline New York Stories odwiedzić można było tylko przez dwa dni. Mieścił się w Art Box Experience w Fabryce Norblina przy ul. Żelaznej 51 w Warszawie.

Odwiedzający za sprawą instalacji i cyfrowych filmów wyświetlanych na dziesiątkach zintegrowanych ekranów mogli:

  • przespacerować się ulicami metropolii,
  • poczuć klimat miasta,
  • zapoznać się z trendami w obszarze makijażu i nowościami kosmetycznymi marki.

Mogli też porozmawiać z artystami makijażu.

Jak przekonuje marka, multisensoryczne widowisko powstało dzięki połączeniu nowoczesnej technologii, sztuki, muzyki i nowości w makijażu inspirowanych Nowym Jorkiem.

  • 20
Powstał Maybelline New York Stories

Powstał Maybelline New York Stories

Powstał Maybelline New York Stories
Powstał Maybelline New York Stories
Powstał Maybelline New York Stories
Powstał Maybelline New York Stories
Powstał Maybelline New York Stories
Powstał Maybelline New York Stories
Powstał Maybelline New York Stories
Powstał Maybelline New York Stories
Powstał Maybelline New York Stories
Powstał Maybelline New York Stories
Powstał Maybelline New York Stories
Powstał Maybelline New York Stories
Powstał Maybelline New York Stories
Powstał Maybelline New York Stories
Powstał Maybelline New York Stories
Powstał Maybelline New York Stories
Powstał Maybelline New York Stories
Powstał Maybelline New York Stories
Powstał Maybelline New York Stories

13 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.05.2022

Live commerce, czyli zakupy na żywo – czy to kolejna rewolucja w handlu? Badanie Inquiry

Zakupy w relacjach na żywo to kolejna odsłona handlu w mediach społecznościowych. Małe i duże firmy, a nawet osoby indywidualne organizują transmisje, w trakcie których prezentują swoje produkty. Mogą przy tym wejść w bezpośrednie interakcje z uczestnikami i zachęcić ich do zakupu. Z badania agencji Inquiry wynika, że wśród polskich internautów z takiej formy zakupów skorzystało już 10 proc.