Maybelline New York Stories – multimedialny pop-up marki
  • 0
  • 20
13.05.2022

Maybelline New York Stories – multimedialny pop-up marki

12 maja wystartowało widowisko multimedialne Maybelline New York Stories. Ma pozwolić uczestnikom na poczucie wszystkimi zmysłami klimatu Nowego Jorku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52862 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.05.2022

Live commerce, czyli zakupy na żywo – czy to kolejna rewolucja w handlu? Badanie Inquiry

Zakupy w relacjach na żywo to kolejna odsłona handlu w mediach społecznościowych. Małe i duże firmy, a nawet osoby indywidualne organizują transmisje, w trakcie których prezentują swoje produkty. Mogą przy tym wejść w bezpośrednie interakcje z uczestnikami i zachęcić ich do zakupu. Z badania agencji Inquiry wynika, że wśród polskich internautów z takiej formy zakupów skorzystało już 10 proc.