„Mega Vega” w najnowszej kampanii Tymbarku
  • 1
  • 1
1.03.2023

„Mega Vega” w najnowszej kampanii Tymbarku

W ramach nowej kampanii zachęcającej do „picia warzyw” marka Tymbark stworzyła spot utrzymany w teledyskowym tempie. Jego bohaterowie „czują się vega dobrze”, bawią się nowymi produktami i składnikami, podkreślając tym samym główną ideę Tymbarku: „Kochaj życie”.

Tymbark reklamuje soki pomidorowe i owocowo-warzywne dostępne pod subbrandem Vega. Dynamiczna muzyka zastosowana w reklamie ma odzwierciedlać ideę „Mega Vega”. Oprócz spotu telewizyjnego kampania będzie miała również swoje odsłony w digitalu, materiałach wideo na profilach społecznościowych marki oraz u influencerów.

Kampanię przygotowała agencja Brainbox, media kupił dom mediowy Starcom. Opakowania zaprojektowała agencja Ostexc.

  • 1
„Mega Vega” – kampania soków warzywnych Tymbarku

„Mega Vega” – kampania soków warzywnych Tymbarku

1 marca 2023

27 lutego 2023

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
27.02.2023

Fałszywe opinie w internecie – kolejna kara oraz postępowanie UOKiK

Prezes UOKiK nałożył na Agencję City Damian Trzciński z Poznania karę w wysokości 40 tys. zł za handel nieprawdziwymi recenzjami w internecie. Umieszczane przez przedsiębiorcę opinie wprowadzały konsumentów w błąd co do reputacji firm oraz oferowanych przez nie produktów i usług. Zarzuty za podobne praktyki wysunięto wobec firmy J&J Jakub Brożyna z Rzeszowa. Przedsiębiorcy grozi kara do 10 proc. obrotu.