Dentsu Creative oferuje markom wirtualne postacie
  • 1
  • 1
23.08.2022

Dentsu Creative oferuje markom wirtualne postacie

Dentsu oferuje wirtualne postacie, które marki mogą wykorzystywać na platformach cyfrowych. Całość oparta jest na technologiach motion capture i live-streaming znanych z filmów i gier.

Usługę opracowali specjaliści CGI (computer-generated imagery) z agencji Dentsu Creative z Singapuru. Stworzone przez nich wirtualne postacie można wykorzystać także w grze lub w metaverse. Tego rodzaju postać może być:

  • awatarem;
  • skórką, czyli zewnętrzną formą postaci, którą można zmieniać jak ubranie;
  • non playable character – postacią, która nie może być sterowana przez gracza.

Aby pokazać możliwości technologii VI, Dentsu stworzyło własną wirtualną tożsamość Rumi. Imię inspirowane jest perskim poetą i mistykiem z XIII w., Dżelaluddinem Rumim. W jednym z wierszy pisał on, że nie jest skórą ani włosami, ale duszą, która żyje wewnątrz.

Wirtualne tożsamości mają pomóc markom angażować konsumentów emocjonalnie i zacierać granice między światami online i offline. Postacie są wykorzystywane przez marki na platformach e-commerce lub na wirtualnych koncertach.

  • 1
Dentsu Creative oferuje markom wirtualne postacie

Dentsu Creative oferuje markom wirtualne postacie

 

23 sierpnia 2022