1 5 0 0 0 26.05.2022Podziękowania na Dzień Matki na ekranie LED w WarszawieZ okazji Dnia Matki Screen Network udostępnił mieszkańcom wielkoformatowy ekran LED w ścisłym centrum Warszawy. Chętni wyświetlają na nim spersonalizowane komunikaty z podziękowaniami dla mam. Zgłoszenia zbierane są przez formularz na stronie akcji.
0 1 0 0 0 26.05.20223/4 konsumentów na świecie martwi się inflacją, ale niemal połowa spodziewa się poprawy swojej sytuacji finansowej w ciągu 3 lat. Badanie DeloitteUtrzymuje się bardzo wysoki odsetek Polaków deklarujących, że wojna na Ukrainie ma wpływ na ich codzienne życie. W kwietniowej edycji badania „Global State of the Consumer Tracker” opracowanego przez Deloitte tak wskazuje 96 proc. pytanych. Kolejny miesiąc z rzędu w odpowiedziach ankietowanych widać też trend malejących obaw konsumenckich, przede wszystkim dotyczących zagrożenia covidowego. Coraz powszechniej zastępuje je natomiast stres związany z pogarszającą się sytuacją finansową i niepokojami inflacyjnymi.
0 1 0 0 0 25.05.2022Dzień Matki 2022: więcej niż połowa kobiet w Polsce uważa, że nasz kraj nie jest dobrym miejscem do tego, by nią zostać. Wyniki badaniaKobietolożka Katarzyna Pawlikowska wraz z agencją marketingową Garden of Words i firmą badawczą SW Research przeprowadziła przekrojowe badanie dotyczące postaw i wyborów Polek i Polaków w ostatnim roku. Między innymi zapytano kobiety w wieku 18–44 lata o to, dlaczego tak mało Polek decyduje się na posiadanie dzieci i założenie rodziny oraz co jest dla nich ważne oprócz macierzyństwa.
0 5 0 0 0 25.05.2022Marka Popeyes stworzyła chrupiącą reklamę prasowąFast-foodowa marka Popeyes stworzyła chrupiącą reklamę prasową. Zachęca konsumentów do jej zgniatania i darcia, co ma naśladować dźwięk wgryzania się w panierkę kurczaka.
0 1 0 0 0 25.05.2022Raport odpowiedzialnego biznesu FOB z rekordową liczbą firmPublikowany corocznie przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” to przegląd inicjatyw CSR i zrównoważonego rozwoju. W 20. edycji zaprezentowano 1677 działań podjętych przez 283 firmy. Analiza zgłoszonych inicjatyw pokazuje m.in. rosnące oczekiwania społeczne wobec odpowiedzialności biznesu za wpływ na otoczenie. Premiera publikacji odbyła się 25 maja podczas 9. Targów CSR.
0 1 0 0 0 25.05.2022Interaktywna instalacja Infuture.institute „Do You Feel Connected?”Podczas międzynarodowego festiwalu sztuk cyfrowych The Athens Digital Arts Festival (ADAF) zostanie zaprezentowana interaktywna instalacja Infuture.institute „Do You Feel Connected?”. Praca została wybrana spośród 5700 innych propozycji złożonych przez artystów i naukowców z całego świata.
0 3 0 0 0 25.05.2022 Aktualizacja: 10:3226.05.2022„Wiemy, wiemy… nie szukasz miłości, tylko pracy”. Ruszyła kampania Just Join ITJust Join IT – portal pracy dla programistów – zrealizował kampanię mediową, w której pokazuje kulisy codziennego życia w branży IT. Robi to lekko, w nieco abstrakcyjny sposób. Celem pierwszego spotu kampanii było odkrycie dwóch perspektyw jednej rozmowy kwalifikacyjnej.
0 1 0 0 0 24.05.2022Ikea wybrała Walk PR do obsługi korporacyjnej i public affairsW kwietniu Ikea Retail Polska zakończyła przetarg na obsługę w zakresie PR korporacyjnego, w tym komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej oraz public affairs. W postępowaniu zwyciężyła agencja Walk PR, z którą marka współpracuje od maja 2022 r.
1 3 0 0 0 24.05.2022Król Kazimierz na „Zebraniu zarządu” Kanału SportowegoProwadzący Kanał Sportowy: Tomasz Smokowski, Mateusz Borek, Michał Pol i Krzysztof Stanowski podczas transmisji programu „Zebranie zarządu – Hejt Park” zostali zaskoczeni przez niespodziewanego gościa. Tuż po otwarciu promocyjnego piwa Tyskiego w studiu pojawił się król Kazimierz.
0 1 0 0 0 24.05.2022Budżety marketingowe wzrosły do 9,5% całkowitych przychodów firmy – pokazuje badanie GartneraWedług Gartnera budżety marketingowe wzrosły do 9,5% całkowitych przychodów firm w 2022 r. To wzrost z 6,4% w 2021 r., ale jednocześnie spadek z 11% w 2020 r. i 10,5% w 2019 r.