0 1 0 14.09.2023Powstała nowa grupa agencji – Creative Brand StoriesCreative Brand Stories skupia 3 agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. To Bossa Nova Events od ponad szesnastu lat działająca w event marketingu, Box of Stories oferująca wysyłki kreatywne (powstała w okresie pandemii) oraz Eco Stories specjalizująca się w kreowaniu ekologicznych wydarzeń i inicjatyw.
0 1 0 14.09.2023Forum Retail Challenge Poland 2024 już 27 i 28 września27 i 28 września w Warszawie odbędzie się Forum Retail Challenge Poland 2024. Gromadzi cały sektor retail w Polsce – zarówno sieci food, jak i non-food, producentów dóbr trwałych oraz FMCG.
1 1 0 14.09.2023Wystartowała kampania „Za każdym wspaniałym chipsem Lay’s kryje się wspaniały ziemniak”Marka Lay’s ujawnia w najnowszej kampanii sekrety produkcji chipsów. Zaprezentowano konsumentom znaczenie jakości surowca dla powstania smaku chipsów.
0 3 0 14.09.2023Influencerzy pomalują mieszkania w kolory opakowań czekolad Ritter SportMarka Ritter Sport wypuszcza limitowaną serię farb w kolorach opakowań czekolad. Trafiła ona do influencerów na co dzień działających w obszarach interior design i home decor. Ich zadaniem jest pokazać, jak barwy, które do tej pory były znane z opakowań czekolad Ritter Sport, można kreatywnie wykorzystać we wnętrzach domu czy mieszkania.
0 1 0 14.09.2023Amazon drugi rok z rzędu preferowaną przez konsumentów platformą reklamowąWedług raportu „Kantar Media Reactions 2023” większość konsumentów uważa reklamy na Amazonie za trafne i przydatne. Widzi niewiele cech negatywnych.
0 1 0 14.09.202377% firm uważa, że AI jest technologią o największym wpływie na dotychczasową działalność organizacjiPrezesi największych spółek na świecie uważają sztuczną inteligencję (AI) za przełomową technologię. Oceniają, że w dużym stopniu będzie ona oddziaływać na wszystkie gałęzie gospodarki. AI wpłynie w istotny sposób na plany inwestycyjne światowych liderów. Tak wynika z raportu KPMG, pt. „Generative AI: From buzz to business value”.
0 1 0 14.09.2023„Historia na głosy” – rusza kampania Centrum Archiwistyki Społecznej13 września rusza kampania „Historia na głosy”. Centrum Archiwistyki Społecznej zaprasza w niej do poznawania historii przez indywidualne doświadczenia. Zachęca również do nagrywania opowieści, które każdy i każda z nas ma blisko siebie.
0 3 0 14.09.202317 listopada odbędzie się debata „Biznes w kulturze – kultura w biznesie”Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu po raz drugi organizuje debatę „Biznes w kulturze – kultura w biznesie”. Wydarzenie odbędzie się 17 listopada.
0 4 0 13.09.2023Magda Mołek i Bogna Sworowska twarzami najnowszej kampanii TatuumWraz z kampanią „The Fashion of Being Tuugether” Tatuum rozpoczyna nowy rozdział strategicznej komunikacji. Najnowsza akcja wystartowała 12 września. Ma na celu ugruntowanie pozycjonowania brandu w oczach dotychczasowych i nowych klientek.
1 1 0 13.09.2023Siatkarz Karol Kłos w kampanii aplikacji InPost FreshTwarzą nowej kampanii InPostu został siatkarz Karol Kłos – czołowy blokujący w kraju, obecnie zawodnik reprezentacji Polski i Asseco Resovii Rzeszów. Spot niesie informację: „Karol Kłos żegna się z siatką”.