2 2 0 0 0 3.03.2023MrKryha promuje Rollsy firmy JBB BałdygaJBB Bałdyga rusza z kampanią reklamową kiełbasek Rollsów. Realizowana będzie przede wszystkim w digitalu. Jej twarzą został influencer MrKryha (Krystian Kołodziejski). Na YouTube śledzi go ponad 500 tys. użytkowników, a ponad 700 tys. na TikToku.
0 1 0 0 0 2.03.2023Już niedługo IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketinguIAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu to organizowana przez IAB Polska konferencja poświęcona marketingowi influencerskiemu. W czasie wydarzenia eksperci branżowi reprezentujący czołowe firmy pokażą trendy, studia przypadków oraz odkryją tajniki efektywnej współpracy z twórcami. Wydarzenie odbędzie się 16 marca w formule stacjonarnej w Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów w Warszawie.
1 5 0 0 0 2.03.2023„Define your game” – wystartowała kampania 4FMarka 4F w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej „Define your game” zachęca do odkrywania ulubionych aktywności fizycznych i czerpania z nich maksymalnej przyjemności.
0 5 0 0 0 2.03.2023Dawid Ogrodnik brand hero centrum handlowego Bonarka w KrakowieGłównym motywem nowego wizerunku Bonarki są emocje. Dawid Ogrodnik został ambasadorem długofalowej kampanii wizerunkowej centrum handlowego. Kolejne odsłony kampanii będą miały swój firmowy produkt – made in Bonarka.
2 1 0 0 0 1.03.2023T-Mobile promuje bonusy w aplikacji oraz ofertę na kartęW nowej, uproszczonej wersji oferty T-Mobile na kartę firma oferuje duże paczki gigabajtów w smartfonie i swobodę korzystania z sieci internetowej w każdym miejscu. Firma uruchamia też akcję „Bonusy od serca”, zachęcającą do korzystania z aplikacji.
1 2 0 0 0 1.03.2023„Świstaki lubią wiatraki” – PGE z kampanią wizerunkową„Świstaki lubią wiatraki, żbiki podziwiają fotowoltaiki, a łasice szanują wodne prądnice” – tymi hasłami PGE buduje swój wizerunek w najnowszej kampanii.
0 1 0 0 0 1.03.2023Grupa Eurozet – połączone Grupa Radiowa Agory i Eurozet pod jednym szyldem. Wspólna oferta dla klientówAgora jako nowy większościowy wspólnik Eurozetu podjęła strategiczną decyzję o wspólnej identyfikacji obu grup radiowych. Od tej chwili będą one występować na rynku jako Grupa Eurozet. Zespoły handlowe Grupy Eurozet i Grupy Radiowej Agory rozpoczynają pracę nad wspólną ofertą dla klientów.
0 3 0 0 0 1.03.2023TikTok wprowadza ograniczenia korzystania z aplikacji dla niepełnoletnichTikTok wprowadza zmiany dotyczące funkcjonalności monitorujących ilość czasu przed ekranem i domyślnych ustawień dla kont nastolatków. Osobom poniżej 18. roku życia zostanie automatycznie ustawiony 60-minutowy dzienny limit w aplikacji.
1 5 0 0 0 1.03.2023Kodeks etyki reklamy rozszerzony o zapisy dotyczące greenwashinguGreenwashing coraz częściej pojawia się w przekazach reklamowych. To sygnał, aby to zjawisko postrzegać w kategoriach niebezpiecznej manipulacji dokonywanej na umysłach i świadomości konsumentów w przestrzeni komunikacyjnej. Rada Reklamy stworzyła ideę i program samoregulacji branży w tym zakresie.
0 4 0 0 0 1.03.2023Rynek reklamowy CEE wzrośnie w tym roku o 4,5 proc. – prognoza GroupMW 2022 r., wzrost rynku reklamy w regionie Europy Środkowej i Wschodniej wyniósł 6 proc. Tegoroczny szacowany wzrost to 4,5 proc. Najbliższe lata nie przyniosą wielkich przesunięć w podziale tortu reklamowego, w którym przychody mediów digital przebiły właśnie połowę wartości rynku. Tak ocenia GroupM, mediowa grupa inwestycyjna. Jej raport obejmuje analizę sytuacji na rynkach Czech, Węgier, Słowacji, Rumunii, Chorwacji, Serbii oraz Polski.