1 1 0 0 0 18.03.2021Pizza Hut w kampanii odnosi się do nostalgii i wspomnień z dzieciństwaPizza Hut rozpoczęła kampanię „Newstalgia”. Odnosi się w niej do wspomnień z dzieciństwa związanych z restauracjami sieci.
0 1 0 0 1 18.03.2021Mars Wrigley wprowadzi biodegradowalne opakowania. Na początek dla marki SkittlesMars Wrigley ogłosił dwuletnią współpracę z Danimer Scientific – producentem materiałów biodegradowalnych. Współpraca ma na celu opracowanie kompostowalnych opakowań produktów marki.
0 1 0 0 0 18.03.2021ArtInPost 2021 – ruszyła druga edycja konkursu InPostuInPost rozpoczął drugą edycję konkursu ArtInPost. Skierowany jest on do pasjonatów projektowania, grafiki użytkowej i wszystkich tych, którzy chcą mieć wpływ na wygląd przestrzeni publicznej. Na zwycięzców czeka pula nagród o łącznej wartości ponad 25 tys. zł i realizacja projektu i jego ekspozycja na wybranych paczkomatach w największych miastach w Polsce.
0 1 0 0 0 18.03.2021Facebook wprowadza nowe zasady mające zwiększać bezpieczeństwo w grupachFacebook opublikował aktualizację zasad i zabezpieczeń, aby odkrywanie grup i korzystanie z nich stało się bezpieczniejsze. Wprowadzane zmiany wpłyną na to, jakie grupy pojawiają się w spersonalizowanych rekomendacjach. Osłabią także widoczność grup, które łamią zasady obowiązujące na platformie.
0 2 0 0 0 18.03.2021Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie – praktyczne szkolenie z marketingu online dla przedsiębiorców za 20 złZ „dwóch tygodni” zrobił się już rok funkcjonowania w pandemicznej rzeczywistości, a końca ciągle nie widać. Najwyższa więc pora nauczyć się prowadzenia biznesu adekwatnie do nowej normalności, czyli przede wszystkim w internecie. Tak uznali organizatorzy szkolenia „Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie”. Eksperci z SMSAPI i sześciu firm partnerskich chcą pokazać małym i średnim przedsiębiorcom, jak zacząć sprzedawać w sieci. Cały dochód z biletów wartych 20 zł przeznaczają na wsparcie hospicjum w Gliwicach.
0 1 0 0 0 18.03.2021Jak eksperci marketingu konsumują treści branżowe? – raport agencji FunktionalAgencja strategiczno-brandingowa Funktional przeprowadziła badanie wśród polskich marketerów. Wynikiem jest raport o tym, jak eksperci marketingu konsumują treści branżowe. Raport poświęcony jest wiarygodnym źródłom pozyskiwania wiedzy oraz określeniu zainteresowań oraz oczekiwań odbiorców treści branżowych związanych z marketingiem.
0 1 0 0 0 17.03.2021Google ogłosił, że nie będzie śledził indywidualnej aktywności użytkowników w erze post-cookies. Umożliwi to jednak wydawcomGoogle poinformował na swoim blogu, że „użytkownicy nie powinni się zgadzać na bycie śledzonymi w internecie w zamian za obietnicę oglądania lepiej dopasowanych reklam”. Koncern umożliwi jednak wydawcom korzystanie z danych do segmentowania odbiorców i lepszej wymiany danych z reklamodawcami.
1 1 0 0 0 17.03.2021„Delikatność smakuje lepiej” – Milka z wielkanocnym spotem reklamowymW nadchodzące święta wielkanocne marka czekolady Milka zaprasza do udziału w wirtualnej zabawie polegającej na poszukiwaniu świątecznych słodkości. Gra ma stanowić okazję do tworzenia rodzinnych wspomnień, dzięki którym delikatność smakować będzie jeszcze lepiej.
0 1 0 0 0 17.03.2021Huawei Ads – Huawei uruchamia własną platformę reklamowąHuawei uruchomił Huawei Ads – platformę, która umożliwia reklamodawcom prowadzenie kampanii i docieranie do użytkowników urządzeń marki. Platforma targetuje użytkowników starszych modeli smartfonów i tabletów opartych na GMS oraz zapewnia dotarcie do użytkowników najnowszych urządzeń, działających w ekosystemie Huawei Mobile Services.
0 1 0 0 0 17.03.2021K2 przechodzi rebranding i zmienia nazwę na K2 CreateAgencja K2 będąca częścią Grupy K2 po 24 latach obecności na rynku przeprowadziła rebranding, zmieniając nazwę na K2 Create. Stawia na kreację dużych idei komunikacyjnych z wykorzystaniem rozwiązań technologicznych, które pomagają je upowszechniać.