Rok zero. Początek nowej ery. Wciśnięcie przycisku reset. Wirus stał się katalizatorem zmian społecznych, na które w innych okolicznościach czekalibyśmy jeszcze kilkanaście lat. Najnowszy raport działu cultural intelligence agencji TBWA wskazuje istotne trendy, które pojawią się w naszej codzienności w najbliższych miesiącach lub latach.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przerzuciliśmy się na wideokonferencje, coraz częściej pieczemy chleb w domu, a zakupy robimy w internecie. To najpopularniejsze zachowania, które w 2020 roku stały się niemal powszechne. Przed nami rzeczywistość, która kształtowana jest przez pandemię. Niektórych zmian nie widać na pierwszy rzut oka, ale marki powinny odkryć je i zaakceptować. Według agencji TBWA mogą one znacząco wpłynąć na komunikację firm czy nowe nisze biznesowe.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.