Huawei Ads – Huawei uruchamia własną platformę reklamową
  • 0
  • 1
17.03.2021

Huawei Ads – Huawei uruchamia własną platformę reklamową

Huawei uruchomił Huawei Ads – platformę, która umożliwia reklamodawcom prowadzenie kampanii i docieranie do użytkowników urządzeń marki. Platforma targetuje użytkowników starszych modeli smartfonów i tabletów opartych na GMS oraz zapewnia dotarcie do użytkowników najnowszych urządzeń, działających w ekosystemie Huawei Mobile Services.

Huawei Ads to nowa usługa w ramach ekosystemu HMS. Mogą już z niej korzystać reklamodawcy, twórcy aplikacji czy właściciele sklepów online chcący dotrzeć do bazy użytkowników smartfonów i tabletów Huawei. Treści reklamowe mogą być wyświetlane w aplikacjach i usługach własnych marki, takich jak:

  • Huawei AppGallery,
  • Huawei Assistant,
  • Huawei Video,
  • Petal Search,
  • Huawei Browser,

a oprócz tego w aplikacjach firm partnerskich zintegrowanych z Huawei Ads za pomocą Ads Kit. Obecnie na polskim rynku dostępnych jest już 15 tys. aplikacji zintegrowanych z Ads Kit.

Platforma umożliwia realizację kampanii reklamowych, w tym precyzyjne założenie celów oraz wybór grup docelowych. Użytkownicy Huawei Ads mają do dyspozycji szeroki wybór popularnych formatów reklamowych, m.in. banerów, interstitiali oraz rewarded wideo w ramach realizacji kampanii programatycznych.

Partnerzy Huawei, którzy chcieliby skorzystać z możliwości oferowanych przez platformę reklamową, mogą założyć bezpłatnie konto na stronie www.ads.huawei.com. Po zarejestrowaniu się otrzymują dostęp do panelu, który umożliwia m.in. założenie kampanii, kompleksową analizę prowadzonych aktywności reklamowych oraz zarządzanie kosztami. Właściciele aplikacji mogą również skorzystać z platformy Supply Side Platform umożliwiającej kontrolę udostępnianych miejsc reklamowych w aplikacji, w której realizowana jest kampania reklamowa.

Platforma Huawei Ads to kolejny element ekosystemu Huawei Mobile Service. W jego skład wchodzą: sklep z aplikacjami Huawei AppGallery oraz usługi mobilne Huawei Assistant, Huawei Video i Petal Search.

  • 1
Huawei Ads

Huawei ma własną platformę reklamową

17 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2021

Google zablokował lub usunął 3,1 mld nieodpowiednich reklam w 2020 r.

Prawie 5900 reklam na minutę – tyle nieodpowiednich i naruszających zasady treści usunął Google w 2020 r. – wynika z raportu „Trust and Safety in Ads”. Tegoroczne dane przedstawione w raporcie zostały poszerzone o informacje dotyczące reklam związanych z pandemią Covid-19. Takich niewłaściwych treści w minionym roku Google musiał zablokować 99 mln ze względu na zawyżanie cen, próby oszustwa czy reklamowanie fałszywych lekarstw oraz programów szczepień.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2021

Telewizor „odkleja się” od telewizji – pokazuje badanie Nielsen Media

Stabilna jest liczba gospodarstw telewizyjnych, jednak coraz częściej na telewizorze oglądane jest wideo online. Najpowszechniejsze ekrany wykorzystywane do oglądania treści wideo to kolejno: telewizor, smartfon, PC/laptop, tablet. Jednocześnie telewizor coraz częściej służy do oglądania treści streamingowych. Już co czwarte gospodarstwo z dostępem do Sieci korzysta z płatnych treści streamingowych. To główne wyniki dorocznego badania „Establishment Survey” firmy Nielsen Media.