0 0 0 0 0 26.07.2019SAR włącza się do inicjatywy Marketerzy dla Lepszych BadańKlub Agencji Mediowych SAR w odpowiedzi na zaproszenie inicjatywy Marketerzy dla Lepszych Badań powołał MAC (Media Agency Committee), który wspólnie z marketerami będzie opiniował koncepcje badania jednoźródłowego. Dodatkowo agencje mediowe obecne w czasie zebrania członków klubu zadeklarowały zachęcanie swoich klientów (reklamodawców) do przyłączenia się do inicjatywy.
0 1 0 0 0 25.07.2019Primark otworzy pierwszy sklep w PolsceW Warszawie ma powstać pierwszy w Polsce sklep marki odzieżowej Primark. Będzie się on mieścił w Galerii Młociny.
0 1 0 0 0 25.07.2019Volkswagen wybrał agencję do obsługi BTLVolkswagen rozstrzygnął przetarg na obsługę BTL. Marka rozpoczęła współpracę z agencją Afekt. Do jej zadań należy obsługa marketingu dealerskiego w ponad 60 placówkach całej sieci salonów w Polsce.
0 0 0 0 0 25.07.2019Fałszywi obserwujący influencerów w mediach społecznościowych kosztowali marki w tym roku już 1,3 mld dol.Marki przeznaczają rocznie miliardy dolarów na influencer marketing. Raport firmy Cheq i Uniwersytetu w Baltimore sugeruje, że duża część tych budżetów jest marnowana na fałszywych followersów.
0 1 0 0 1 25.07.2019Co czwarty Polak wierzy, że sztuczna inteligencja podpowie mu, czy jest zakochany. Badanie Havas GroupW dobie cyfryzacji trudno uniknąć pytania: serce czy algorytm? Polacy coraz częściej skłaniają się w tym drugim kierunku. Ponad 27 proc. polskich prosumentów wierzy, że sztuczna inteligencja podpowie im, czy darzą kogoś uczuciem – wynika z badania „Love in the Digital Age”, przeprowadzonego przez Havas Group.
0 5 0 0 0 25.07.2019Wavemaker: 15 mln Polaków ogląda seriale w Sieci. Netflix i HBO otwierają ranking najlepszych producentówCo drugi Polak (64 proc. internautów) w wieku 16+ ogląda seriale w Sieci – pokazuje „VideoTrack”, cykliczne badanie agencji Wavemaker. Polskim e-widzom w krew wszedł binge-watching. Wciąż najbardziej cenią oni amerykańskie produkcje, choć w rankingu awansowały także seriale polskie. Za najlepszych producentów seriali uważają natomiast Netfliksa i HBO.
1 3 0 0 0 25.07.2019Bracia z kanału PitPitShowTV rapują o 40-letniej historii marki KoralBracia z kanału YouTube PitPitShowTV w ubiegłym roku zwyciężyli w konkursie „Grand błogie chwile”. Ich piosenki tak zachwyciły jury, że oprócz przekazania nagród zaproszono ich do współpracy. Wspólnie z marką Koral nagrali swój pierwszy profesjonalny kawałek w studiu. Piosenka „Zalodowane bity” w hiphopowym stylu podsumowuje 40 lat istnienia marki Koral i przedstawia ją młodszemu odbiorcy.
0 0 0 0 0 25.07.2019Allianz Polska rozpoczyna współpracę z WebTalkMarka Allianz Polska powierzyła WebTalk obsługę w Internecie i social media. Agencja wygrała przetarg.
0 1 0 0 0 25.07.2019Zyski są korporacji, a odpowiedzialność obywateli. Większość Polaków czuje się obarczona odpowiedzialnością za śmieci. Badanie IQS79 proc. Polaków deklaruje, że czują się obarczeni odpowiedzialnością za śmieci i koszty związane z ich segregacją. To główny wniosek z raportu przygotowanego przez agencję IQS.
1 1 0 0 0 24.07.2019Olimpijskie medale w Tokio ze starych smartfonów i komputerówW 2020 r. odbędą się igrzyska olimpijskie w Tokio. Komitet organizacyjny zaprezentował właśnie medale. Są one wykonane z metali odzyskanych ze starych urządzeń, m.in. smartfonów i komputerów.