Jak eksperci marketingu konsumują treści branżowe? – raport agencji Funktional
  • 0
  • 1
18.03.2021

Jak eksperci marketingu konsumują treści branżowe? – raport agencji Funktional

Agencja strategiczno-brandingowa Funktional przeprowadziła badanie wśród polskich marketerów. Wynikiem jest raport o tym, jak eksperci marketingu konsumują treści branżowe. Raport poświęcony jest wiarygodnym źródłom pozyskiwania wiedzy oraz określeniu zainteresowań oraz oczekiwań odbiorców treści branżowych związanych z marketingiem.

Autorzy przygotowali wieloaspektową analizę badania, które przeprowadzili w ubiegłym roku na grupie polskich marketerów – dyrektorów marketingu i właścicieli firm, marketing managerów, osób odpowiedzialnych za komunikację, marketing i reklamę. Wynikiem jest 12 rodzajów analiz i 55 stron raportu.

– Mogłoby się wydawać, że wiemy już bardzo dużo o tym, jak korzystać z internetu, by zdobyć specjalistyczną wiedzę. Nawet tę na wysokim poziomie. Takie poczucie trwać może jednak maksymalnie rok, bo sieć to żywy organizm i tylko baczne śledzenie zmian i trendów sprawia, że pozyskiwane informacje są wartościowe i aktualne. Dlatego powstał ten raport: z poczucia, że wiedza to nasz najcenniejszy zasób, o który musimy odpowiednio dbać. Wnioski z tego opracowania to nie gotowe rozwiązanie, ale bardzo dobry zestaw analiz i podpowiedzi, na co zwracać uwagę, by przede wszystkim żyć i pracować świadomiej – wyjaśnia Hubert Pokrowiecki, CEO Funktional.

W raporcie można znaleźć m.in.:

  • podpowiedzi, które pomogą zaoszczędzić czas przy tworzeniu contentu,
  • gotowe zestawy informacji o źródłach wiedzy marketingowej,
  • komentarze i wskazówki ekspertów branżowych,
  • objaśnienia trendów marketingowych i komunikacyjnych.

Raport „Jak eksperci marketingu konsumują treści branżowe?” dostępny jest na stronie funktional.pl/raport-jak-eksperci-marketingu-konsumuja-tresci-branzowe. Można go pobrać po pozostawieniu adresu e-mail. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym raportu.

  • 1
Jak eksperci marketingu konsumują treści branżowe?

Jak eksperci marketingu konsumują treści branżowe?

17 marca 2021