„Delikatność smakuje lepiej” – Milka z wielkanocnym spotem reklamowym - Marketing przy Kawie
„Delikatność smakuje lepiej” – Milka z wielkanocnym spotem reklamowym
  • 1
  • 1
17.03.2021

„Delikatność smakuje lepiej” – Milka z wielkanocnym spotem reklamowym

W nadchodzące święta wielkanocne marka czekolady Milka zaprasza do udziału w wirtualnej zabawie polegającej na poszukiwaniu świątecznych słodkości. Gra ma stanowić okazję do tworzenia rodzinnych wspomnień, dzięki którym delikatność smakować będzie jeszcze lepiej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
17.03.2021

Google zablokował lub usunął 3,1 mld nieodpowiednich reklam w 2020 r.

Prawie 5900 reklam na minutę – tyle nieodpowiednich i naruszających zasady treści usunął Google w 2020 r. – wynika z raportu „Trust and Safety in Ads”. Tegoroczne dane przedstawione w raporcie zostały poszerzone o informacje dotyczące reklam związanych z pandemią Covid-19. Takich niewłaściwych treści w minionym roku Google musiał zablokować 99 mln ze względu na zawyżanie cen, próby oszustwa czy reklamowanie fałszywych lekarstw oraz programów szczepień.