Jutro będzie… retroJutro będzie… retroJutro będzie… retroJutro będzie… retro
Facebook ukazany w stylu retro (spot Facebook manners and You)

Jutro będzie… retro

Jutro będzie… retro
Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Powrót do przeszłości... To, co wciąż pozostaje teoretycznym zamysłem fizyków, materializuje się za sprawą ludzkiej wyobraźni w rozmaitych dziedzinach kreacji. Coraz częściej również reklama sięga do bogatego rezerwuaru stylów, estetyk oraz cytatów z minionych dekad.

Niekiedy wiąże się to z otwarciem przed odbiorcami zupełnie realnej przestrzeni, w obrębie której swoista podróż w czasie niesie ze sobą nie tylko emocjonalne, ale też całkiem materialne konsekwencje.

W taki właśnie niecodzienny sposób – przenosząc swoich klientów w epokę gospodarczego boomu we Włoszech – swoje 50. urodziny postanowił uczcić pierwszy rzymski supermarket (obecnie pod szyldem Carrefour).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja