Powrót do przeszłości... To, co wciąż pozostaje teoretycznym zamysłem fizyków, materializuje się za sprawą ludzkiej wyobraźni w rozmaitych dziedzinach kreacji. Coraz częściej również reklama sięga do bogatego rezerwuaru stylów, estetyk oraz cytatów z minionych dekad.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Niekiedy wiąże się to z otwarciem przed odbiorcami zupełnie realnej przestrzeni, w obrębie której swoista podróż w czasie niesie ze sobą nie tylko emocjonalne, ale też całkiem materialne konsekwencje.
W taki właśnie niecodzienny sposób – przenosząc swoich klientów w epokę gospodarczego boomu we Włoszech – swoje 50. urodziny postanowił uczcić pierwszy rzymski supermarket (obecnie pod szyldem Carrefour).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.