Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie – praktyczne szkolenie z marketingu online dla przedsiębiorców za 20 zł
  • 0
  • 2
18.03.2021

Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie – praktyczne szkolenie z marketingu online dla przedsiębiorców za 20 zł

Z „dwóch tygodni” zrobił się już rok funkcjonowania w pandemicznej rzeczywistości, a końca ciągle nie widać. Najwyższa więc pora nauczyć się prowadzenia biznesu adekwatnie do nowej normalności, czyli przede wszystkim w internecie. Tak uznali organizatorzy szkolenia „Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie”. Eksperci z SMSAPI i sześciu firm partnerskich chcą pokazać małym i średnim przedsiębiorcom, jak zacząć sprzedawać w sieci. Cały dochód z biletów wartych 20 zł przeznaczają na wsparcie hospicjum w Gliwicach.

Wśród właścicieli sklepów internetowych najpopularniejszym sposobem informowania klientów o ofercie jest prowadzenie profili w mediach społecznościowych. Z wynikiem 76 proc. ta opcja ma zdecydowanie więcej wskazań od pozostałych. Tymczasem z perspektywy klienta najlepszymi kanałami dowiadywania się o ofertach są: e-mail, SMS, obecność w wynikach Google, porównywarkach cenowych i dopiero potem media społecznościowe – z wynikiem 37 proc.

To ustalenia raportu „Komunikacja sklepów internetowych” firm SMSAPI i Shoper, sporządzonego na podstawie badań przeprowadzonych jesienią ubiegłego roku. Właśnie ten rozziew między zachowaniem firm a oczekiwaniami konsumentów dał do myślenia organizatorom szkolenia zaplanowanego na 22 kwietnia.

– Ostatnie badania i obserwacje naszych ekspertów pokazują, że sprzedawcy i konsumenci nie do końca się rozumieją, a tymczasem zakupy i sporo powiązanych z nimi aktywności przenoszą się do sieci. Część przedsiębiorców prowadzi działania promocyjne, kierując się głównie intuicją, wykonując sporo pracy ręcznie, zamiast korzystać z wygodnych narzędzi. Albo przepalając budżet na źle targetowane kampanie. Dlatego wspólnie z partnerami przygotowaliśmy pigułkę wiedzy dla nowicjuszy w internecie, pod postacią całodziennego szkolenia – wyjaśnia Maja Wiśniewska z SMSAPI.

Wydarzenie Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie odbędzie się online 22 kwietnia 2021 r.

Na kwietniowym szkoleniu SMSAPI wraz z sześcioma partnerami pokaże z kilku perspektyw, na czym polega rozwijanie biznesu w sieci.

  • O podstawach widoczności firmy i jej strony w internecie opowie Wojciech Haremza z iCEA.
  • Po co nam właściwie dobra obsługa klienta – objaśni Łukasz Hardek z Thulium.
  • Dlaczego automatyzacja firmy jest cechą innowacyjnych przedsiębiorstw – opowie Ewelina Rychlik z Fakturowni.
  • Pierwsze kroki w planowaniu e-biznesu pomoże postawić Artur Halik z platformy Shoper.
  • Na czym polega reklama w Google, skuteczne pozycjonowanie i Google Ads – wyjaśni Krzysztof Marzec z DevaGroup.
  • Jak zamienić e-commerce w marketingową maszynę – zdradzi Dawid Fucia z Edrone.
  • Gospodarze imprezy z SMSAPI opowiedzą o wyzwaniach w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami oraz zagadnieniach prawnych takich jak RODO. Przede wszystkim jednak o narzędziach wspierających komunikację marketingową, odpowiednich dla małych i średnich przedsiębiorców, ze szczególnym akcentem na marketing mobilny.

– Każdy z gościnnych prelegentów będzie musiał zmieścić się w 30 minutach wystąpienia, a eksperci z SMSAPI dostaną 20 minut. Nieduży limit czasu skłania do tego, by od razu przejść do rzeczy, trzymać się konkretów i skupić na korzyściach swojego rozwiązania dla przedsiębiorców. Taka formuła pozwoli nam też zmieścić 12 merytorycznych prezentacji do popołudnia, aby po panelu eksperckim każdemu został jeszcze kawałek dnia na wypróbowanie narzędzi, o których właśnie usłyszał. Dla tych, którzy nie będą w stanie uczestniczyć w całym szkoleniu za jednym podejściem, będzie ono nagrywane, a gotowy materiał prześlemy zarejestrowanym uczestnikom po zakończeniu wydarzenia – zachęca Maja Wiśniewska.

Każdy z partnerów wydarzenia – iCEA, Shoper, DevaGroup, Fakturownia, Thulium i Edrone – zamierza podarować jego uczestnikom specjalne prezenty w postaci dodatkowych konsultacji 1 na 1 lub rabatów na dostęp do swoich narzędzi.

Szkolenie „Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie” dostępne będzie online na platformie ClickMeeting, która działa za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Zarejestrowane osoby otrzymają e-mail z linkiem dającym dostęp do transmisji.

Koszt udziału w wydarzeniu wynosi 20 zł. Opłata ma zachęcić uczestników, by datę 22 kwietnia zaznaczyli sobie w kalendarzu długopisem, a nie tylko ołówkiem, jak to często bywa w przypadku wydarzeń bezpłatnych. Organizatorzy całkowity przychód z biletów wstępu przekażą na wsparcie Hospicjum Miłosierdzia Bożego w Gliwicach.

Rejestracja dostępna jest pod linkiem www.idz.do/misevent

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 2
Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie – szkolenie online 22 kwietnia 2021 r.

Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie – szkolenie online 22 kwietnia 2021 r.

Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie – szkolenie online 22 kwietnia 2021 r.

18 marca 2021

17 marca 2021