1 4 0 15.11.2021Premiera drugiej kolekcji Barbie x Biedronka15 listopada do sieci sklepów Biedronka w całej Polsce trafiła druga kolekcja ubrań i akcesoriów Barbie x Biedronka. Jednocześnie rozpoczęła się kampania promująca linię w mediach społecznościowych. Spot to taneczny klip nawiązujący do krótkich form wideo charakterystycznych dla TikToka i instagramowych rolek, który pokazuje dzień z życia nastoletniej dziewczyny.
1 1 0 15.11.2021Islandia promuje się, parodiując wideo z Markiem ZuckerbergiemIslandzka organizacja turystyczna Inspired by Iceland zamieściła w mediach społecznościowych film promujący kraj. Parodiuje w nim nagranie Marka Zuckerberga opublikowane w październiku, zapowiadające zmianę nazwy firmy Facebook na Meta.
1 3 0 15.11.2021„Real Magic at Christmas” – świąteczna kampania Coca-ColiCoca-Cola wystartowała z kampanią „Real Magic at Christmas”. Projekt przypomina, że prawdziwa magia świąt tkwi we wspólnych chwilach, a jego głównym celem jest ukazanie radości płynącej ze spędzania Bożego Narodzenia razem. Działania realizowane są w ramach globalnej platformy marketingowej „Real Magic” marki.
0 1 0 15.11.2021Na bloku, w którym mieszkał Kazimierz Górski, odsłonięto mural z jego wizerunkiemDwieście czterdzieści m2 powierzchni, ponad 40 litrów farb i 1060 elementów ceramicznych – to wszystko złożyło się na mural Kazimierza Górskiego, który powstał z okazji setnej rocznicy urodzin najwybitniejszego polskiego trenera. 9 listopada na budynku przy ul. Madalińskiego 49/51 w Warszawie, w którym mieszkał, oficjalnie odsłonięto dzieło.
1 1 0 15.11.2021„Nic nie przebije bycia razem w te święta!”. Rusza część wizerunkowa kampanii świątecznej T-MobileŚwięta to moment, w którym w sposób szczególny pielęgnujemy relacje i chcemy być jak najbliżej osób, na których nam zależy. Czasem jest to możliwe dzięki spotkaniom, czasem za sprawą technologii. Ale to właśnie te więzi tworzą atmosferę świąt, a wszelkie pozornie ważne sprawy – od perfekcyjnie dobranych prezentów po idealnie udekorowaną choinkę – stanowią tylko dodatki do tego, co najważniejsze. Taki jest główny przekaz wizerunkowej części kampanii świątecznej T-Mobile „Bądźmy bliżej w te święta”, która ruszyła 12 listopada.
0 1 0 15.11.2021Czeka nas oszczędna Gwiazdka – przewiduje Barometr ProvidentaW tym roku ostrożnie podchodzimy do planowania świątecznych wydatków. Połowa respondentów Barometru Providenta, od lat przeprowadzanego na przełomie października i listopada, nie potrafi jeszcze oszacować, ile może kosztować tegoroczna Gwiazdka.
0 1 0 15.11.2021Kompania Piwowarska przedłuża umowę z domem mediowym ZenithKompania Piwowarska kontynuuje współpracę z domem mediowym Zenith należącym do Publicis Groupe. Decyzja została podjęta bez przetargu.
1 3 0 14.11.2021Ikea stworzyła serię wideo Host Masters – rywalizację na najlepszego gospodarza świątecznego spotkaniaIkea w USA stworzyła serię materiałów wideo utrzymanych w konwencji telewizyjnego programu z rywalizującymi amatorami. Składa się z 10-minutowych odcinków. W ten sposób marka chce dotrzeć do młodszych konsumentów.
0 1 0 14.11.2021Kino straci ważnych odbiorców? Kobiety po 35. roku życia nie wróciły do kin po pandemiiWydawało się, że szczepienia oznaczają koniec problemów dla właścicieli kin. Najnowsze dane pokazują jednak, że kobiety powyżej 35. roku życia nie wróciły do sal kinowych. Częściej wybierają domowy streaming – wynika z doniesień „The Wall Street Journal”.
0 1 0 12.11.2021Polacy terminowo spłacają zobowiązania finansowe – badanie ProvidentaRośnie odpowiedzialność finansowa Polaków, wynika z badania Barometr Providenta. Zdecydowana większość, bo aż 82,7 proc. deklaruje, że nie spóźnia się z opłatami za rachunki czy ze spłatą rat kredytu lub pożyczki. To aż o 7,7 p.p. więcej niż w roku 2020.