Pizza Hut w kampanii odnosi się do nostalgii i wspomnień z dzieciństwa
  • 1
  • 1
18.03.2021

Pizza Hut w kampanii odnosi się do nostalgii i wspomnień z dzieciństwa

Pizza Hut rozpoczęła kampanię „Newstalgia”. Odnosi się w niej do wspomnień z dzieciństwa związanych z restauracjami sieci.

Kampania ma celebrować wszystko, co ludzie kojarzą z dzieciństwem i marką. Od przypinek Book It!, które w latach 80. i 90. XX wieku zachęcały dzieci do czytania książek, przez klasyczne gry na automaty, czerwone kubki, po lampy w stylu Tiffany i oczywiście pizzę.

Marka połączyła siły z Craigiem Robinsonem. Aktor i komik w telewizyjnym spocie gra w retro grę „Pac-Man”, zajadając się pizzą Tastemaker. Robinson będzie twarzą Pizzy Hut i kampanii do końca 2021 r.

Pizza Hut nawiązała też współpracę z twórcami kultowej gry „Pac-Man” i oferuje limitowane pudełka, na których nadrukowano plansze do gry. Za pomocą aplikacji z rozszerzoną rzeczywistością konsumenci będą mogli zagrać w tę grę.

Osoby, które zagrają w „AR Pac-Man”, mogą też wziąć udział w konkursie i wygrać własny, niestandardowy automat do gier. By to zrobić, należy zamówić dużą pizzę, zeskanować kod QR z pudełka i zagrać. Gracze na swoich ekranach zobaczą następnie szczegółową instrukcję, jak udostępnić wynik w social media, by wziąć udział w loterii. 3 kwietnia Pizza Hut wybierze jednego zwycięzcę spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń.

Pudełko „Pac-Mana”, gra AR i spot telewizyjny to dopiero początek działań. Pizza Hut zapowiada, że przez cały rok będzie przywracać pizze znane z przeszłości oraz wykorzystywać rozrywkę i popkulturę w nowy, nieoczekiwany sposób.

 

  • 1
Kampania Pizzy Hut z wątkiem nostalgii

Kampania Pizzy Hut z wątkiem nostalgii

18 marca 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2021

Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie – praktyczne szkolenie z marketingu online dla przedsiębiorców za 20 zł

Z „dwóch tygodni” zrobił się już rok funkcjonowania w pandemicznej rzeczywistości, a końca ciągle nie widać. Najwyższa więc pora nauczyć się prowadzenia biznesu adekwatnie do nowej normalności, czyli przede wszystkim w internecie. Tak uznali organizatorzy szkolenia „Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie”. Eksperci z SMSAPI i sześciu firm partnerskich chcą pokazać małym i średnim przedsiębiorcom, jak zacząć sprzedawać w sieci. Cały dochód z biletów wartych 20 zł przeznaczają na wsparcie hospicjum w Gliwicach.